{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel corsa 1,0 2013
  • #1   18. maj 2018 Nu er Opel Corsa 1,0 jo ikke en bil alle har,
    Men jeg havde en kollega der havde en og han var glad for den.
    Når jeg har købt en brugt bil
    har jeg haft en mekaniker af mærket til at hjælpe mig eller FDM.

• #2   18. maj 2018 det er en fin lille bybil. dog ville jeg vælge en anden hvis det var mig. grunden er at de har problemer med kæde, eller kan have det. desuden så ruster de voldsomt. har et familie medlem med en fra 2012 hele forklappen , selve spidsen er rustet og gennemtæret sådan at man bare kan pille det af , det er for mig utroligt mærkeligt hvordan sådan en ny bil kan ruste sådan..

jeg vil anbefale en brugt peugeot 208 , de ruster ikke og de kører rigtigt godt og du får MEGET for pengene..

psa som er peugeot or citroen, har faktisk købt opel :P, så de nye der bliver lavet deler stumper osv med de franske, hvilket er et PLUS.

• #3   18. maj 2018 ved ikke om de har løst det på den årgang. men de tidliger kunne have kæde problemer. og også komme til at tikke fra knasten/løfter af. og det kunne lyde slemt selv om motoren køre fint. selv ved lave km. og tjek rust i alle kanter og paneler skærm kanter . Så det ville være godt at tjekke den har fået undervogn behandling fra ny. da det er en rigtig god ting. men det er det nu ved alle de mindre biler.og str for den sag skyld.

• #4   18. maj 2018 Hvad jeg har hørt , var det mere 1,2 motor der havde bøvl med kæde .
    men jeg havde en med 1,2 motor og var 150% tilfreds med den .. de næsten 4 år jeg havde den fik jeg kun skiftet tændspone da de også har en svaghed til det ..

• #5   18. maj 2018 har en ven som havde problemer med 1.0 motoren og bilen havde kørt under 100.000 så det sker også på dem.

Kommentér på:
Opel corsa 1,0 2013

Annonce