{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringer
  • Mads R
    Mads R Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #1   24. maj 2018 Topdanmark er super

  • #2   24. maj 2018 Du må ringe rundt og høre hvad du kan få det til det eneste du opnår her inde er svar i hver sin retning da der er mange faktore der spiller ind når en pris skal regnes

  • #3   24. maj 2018 Tjm hvis dine forældre er tjenestemænd, jeg gav lige omkring 5000 om året for en helt ny 208 med kasko som min første bil smiley Nu giver jeg kun lidt over 3000 om året efter 2,5 år smiley Dette kræver selvfølgelig at enten din far eller mor er tjenestemand og har forsikring der smiley

    Ellers må du ringe rundt til div selskaber, sådan får du den bedste pris smiley


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   24. maj 2018 Det kommer virkelig an på hvilket mærke der er tale om..

    Topdanmark har været gode ved mig med bmwér.
    Med golf GTI og corsa havde jeg alka.

    Så find bilen du vil have, og og lav online forsikringsberegner, og ring til 3-4 af dem på listen, og se hvad de vil tilbyde personligt til dig, det er eneste fornuftige


  • Mathias F
    Mathias F Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #5   24. maj 2018 Altså der er højst sandsynligt tale om en Mazda 3 hatchback hvis det gør noget forskel

  • #6   24. maj 2018 Selv så lidt som et andet postnummer i samme by kan gøre en forskeld

  • #7   24. maj 2018 MINE ERFARINGER !!
    Vælg ALDRIG TOPDanmark medmindre du virkelig gerne vil slås for dine penge når de skal betale dig noget ..
    Dertil skal det sige jeg idag og nok lang tid frem er i Sønderjysk forsikring .. Fantastisk forsikring med gode priser og gode dækninger ( især os på børneforsikringer ) Tag og giv dem et kald .. kan se det ikk er nogen rumraket du skal have ( fornuftigt som første vogn )


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #8   24. maj 2018 Mazda har samarbejde med if.. Så du kan altid prøve dem først.. Men som jeg skrev før, så har du også lidt at forhandle med.. Og ja, man kan snakke sig til bedre priser, eller betingelser!

  • #9   24. maj 2018 Topdanmark er fine, udbetalte pengene uden problemer ved serie hærværk.

  • #10   24. maj 2018 Rune - dejligt du har haft held med dem .. Desværre har jeg været i trafikuheld hvor modpartens forsikring var Topdanmark og min egen daværende forsikring var hurtig til at betale min mengrads forsikring hvorimod jeg kæmpede yderligere 7 måneder med topdanmark og til sidst truede jeg så med advokat og derfra kom vi ligesom lidt igang ..

  • #11   24. maj 2018 Prøv danske forsikring

  • Mathias F
    Mathias F Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #12   24. maj 2018 Tak for svar allesammen smiley det lyder som om det er en god ide at ringe til alle mulige forsikringer og så finde det bedste tilbud smiley

  • #13   24. maj 2018 Topdanmark klart at anbefale + sydbank rabatter.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #14   24. maj 2018 I_ipek
    De kræver bare at man enten er kunde, eller har danske bank.. Du kan ikke komme ind som ny kunde ellers smiley


  • #15   24. maj 2018 #14 så er der da mærkeligt? Jeg er kunde hos Nordea, jeg har slet ikke noget med danske bank at gøre haha.. Jeg har haft danske forsikring nu i 4 år

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #16   24. maj 2018 I_ipek
    Det er noget de har indført for omkring 1år siden
    Og det er kun nye kunder som ikke kan komme ind uden danske bank..
    Men danske er bare topDK i forklædning smiley


  • #17   24. maj 2018 Jeg har tryg, og det kan jeg kun sige god for. Og da jeg havde brug for dem, var de der også.

    Jeg har så alle mine forsikringer ved dem, indbo, ulykke, sundhed osv og derved bliver min bil forsikring meget billigt.

    Hilsen Jacob


  • #18   24. maj 2018 #16 ja okay så giver det bedre mening. Jeg synes danske forsikring er godt nok billigt i forhold til andre

Kommentér på:
Forsikringer

Annonce