{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Sierra
  • #1   30. okt 2006 Min mening, skod slæde smiley alt for tung og for få heste smiley
    Kig på bilbasen eller i marked, se om du kan finde en.. du kan jo få dem fra 2.000 og op.. smiley

• #2   30. okt 2006 er der nogen som ved hvad sådan en karet må trække på krogen?

• #3   30. okt 2006 Syntes det er en fin bil.
    Skal bare lige sænkes og ha andre bøsninger i undervognen, så ligger den fint.
    Kører bedst med en 2.0i Dohc.
    Men rust er desværre et problem..

• #4   30. okt 2006 lækker vogn! haha.... den er ikk sløv med 2.0i'eren!! og er den jo baghjulstrukket!! det da for fedt!! det nok ikk den bil du ligefrem vælter rundt i styling til...

gav 14 for min....

må trække 500kg og 1100 med bremse

• #6   31. okt 2006 Hej Kasper.
    Helt klart foretrukken første gangs bil!!

Synes du skal kigge efter sådan en....jeg gav 10.000 for min sidste år og den har kun kostet mig 1400 kr i reservedele på 15 måneder. Det var endda kun fordi den skulle til syn...ellers har min aldrig fejlet noget.

Kan orientere dig om at Ford kan veje bilen op til at trække 1350 kg på krogen...har jeg snakket med ford om kort efter jeg fik min. Koster bare 500 kr for sårn en lap papir og så et nyt syn.

• #7   31. okt 2006 og ja....der er masser af krafter i en 2.0 motor...!!! Den kan virkelig rykke fra land...

Kommentér på:
Ford Sierra

Annonce