{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Lidt spørgsmål vedr bmw? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg går og overvejer at skifte raslekassen (pesjø 405er) ud med en bimmer e36 model! Men mit bmw kendskab er ret begrænset, udover at jeg kan se de ligger ret godt placeret i fdm´s analyse af foreskellige bilejere, kan ikke lige huske hvad deres test hedder!

Er lidt i tvivl hvad jeg skal gå efter 318 eller 320eren!

320eren er en 2,0 række 6er, og har 150hk ikke? men Jeg kan se 318eren både er i en 115hk og 140hk´s version, men hvordan hænger det sammen er de ikke begge på 1,8liter, hvad er foreskellen på de to? Og er der en der kan svare på hvilken af de tre ovennævnte modeller man bør gå efter?!

Hvor langt (kort c",) går de forskellige modeller på literen ved alm blandet kørsel?? Og er der nogle specielle områder man bør være særlig opmærksom på, når man skal ud og kigge på bilen, rust, osv...?

På forhånd tak!

Kim l..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt spørgsmål vedr bmw?
  • #1   17. jun 2004 140 hk er en 16v... en 318 is´er ... go motor har jeg hørt... den anden er vist lidt tam til den vægt den har bilen.. en 320ér er altid go.. eller 325´er ... de køre pisse godt.. dejlig bil sådan en e36.. gad godt jeg havde råd =)



  • #2   17. jun 2004 Du vil blive ekstremt glad for en BMW. Vores erfaringer er at en 318is går ca. 10-14km/l ved blandet kørsel. Og en alm 318i ca 12-15km/l Momentet er bedre i is'eren og faktisk er den hurtigere end en 320I hvis du ellers har fået fingerne i en fin is'er. En 320 har ca. 140hk og det har 318is'eren også sådan ca. Tilgengæld er der kun 4 stempler så momentet er ofte bedre i is'eren. Den fås dog ofte kun som coupe. Du skal ikke være bange for at købe en BMW med lidt KM bag sig. Motorerne er meget slidstærke så det skal du ikke være bange for

  • #3   17. jun 2004 hvorfor kan i ikke få dem til at gå længere på literen?

    Jeg kører som regel ca 11 i min e30 325i, og det er nu ikke fordi jeg kører specielt pænt + jeg kører meget på motorvej....


  • #4   17. jun 2004 Jeg havde en e30 med en 24v motor.. den gik 4,9 km/l smiley hehe.. var sq dyrt...

  • #5   17. jun 2004 325i 24v var det jeg mente.. =)

Kommentér på:
Lidt spørgsmål vedr bmw?

Annonce