{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.011 visninger | Oprettet:

Søren J
Søren J
Tilmeldt:
24. jun 2017
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Vejhjælp FDM el. Falck? {{forumTopicSubject}}

God aften BG,

Jeg står og overvejer at købe et vejhjælps abonnement, har kigget på FDM og Falcks tilbud.

Mit spørgsmål er om i har nogle erfaringer med de to? Hvordan er service/ventetid osv. hvis man ringer efter vejhjælp. Vil gerne høre folks erfaringer/anbefalinger.

Ved Falck kan man f.eks på periodisk syn og bilvask med i deres abonnemt til 100kr.

Mvh Søren



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejhjælp FDM el. Falck?
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   18. jun 2018 jeg bruger dansk autohjælp de er fremme inden for en time

  • #2   18. jun 2018 Det er et fedt, når de er presset så er der ventetid ved alt.

  • #4   18. jun 2018 Tjek om din forsikring ik har mulighed for dækning

  • #5   18. jun 2018 En af mine venner har vejhælp på sit personnummer... Uanset hvilken bil han sætter sig ind i er den dækket og er de ikke fremme indenfor en time får han økonomisk kompensation via billigere års betaling (mener det er 250,- for hvert kvarter de er om at nå frem udover den ene time)... Det kunne måske være en mulighed så du altid er sikker på at få vejhælp uanset om du køre i din egen bil eller en lånt...

  • #6   19. jun 2018 jeg har det via FDM.
    Den ene gang jeg havde brug for dem, da ventede jeg hele vilde 8 minutter på at de kom. De 8 minutter var så endda inklusive den tid det tog dem at sætte min bil på ladet.

    Det er jo så SOS Dansk Autohjælp man får via FDM.

    Falck havde vi på min kones bil, og da vi havde brug for dem, tog det over en time bare i ventetid i telefonen for at komme igennem, derefter halvanden time for at de skulle ringe tilbage, vel og mærke til vi opgav og kørte hjem med en halvdefekt bærearm istedet.
    De ringede tilbage for at aftale afhentning..... tre dage efter.
    Så derefter var Falck opsagt ved os.


  • #7   19. jun 2018 Tror stadig der er ventetid på spidsbelastninger ved alle selskaber.

    Ja har da haft mange der har brugt forskellige selskaber som vejhjælp og de er generelt meget tilfredse.
    Spidsbelastninger der mener jeg vejret i form af sne og frost og folks dårligt vedligeholdte biler.
    For når de forskellige selskaber er presset pga. vejret så er de faktisk ret hurtige alle sammen.
    Dem jeg kender har givet mig besked når de har ringet til vejhjælp, og giver besked om hvornår bilen er afhentet, så jeg har en ide om hvornår de kommer.
    Og den tid er faktisk ens for alle selskaber.

    Her har vi kun vejhjælp på konens bil igennem forsikringen, men ved i reglen ikke hvem de bruger, for har endnu ikke haft brug for dem, men mere fordi jeg ikke altid kan stå online når hun er ude og køre.
    Men forventer nu heller ikke at hun for brug for det, da jeg er over vores biler som en høg, så de skulle ikke gerne havarere umotiveret..
    Men selvfølgelig kan der ske ulykker ude i trafikken.

    Tror man skal se det i en helhed, og ikke kun ud fra en enkelt oplevelse.


  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 197
    #9   19. jun 2018 FDM her, og sidst jeg manglede dem, ville det tage mindst 1½ time før de kunne komme.. Har før ventet så lidt som 5minutter..
    Så det kommer an på hvor i verdenen du holder, hvornår på dagen, og 50 andre ting...

    Da jeg skulle vente var kl 1730 på en hverdag, lidt nord for Slagelse


  • #10   23. jan 2019 Redning Danmark ??
    Maks 1 times vente tid, og det er sådan altid
    Falck kan du vente på i op til 4 timers vente tid
    Før der kommer hjælp
    FDM SOS dansk autohjælp, laver dårlig service efterhånden, det er ikke det samme som det var engang ??


Kommentér på:
Vejhjælp FDM el. Falck?

Annonce