{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.312 visninger | Oprettet:

Hyundai I10 {{forumTopicSubject}}

Hej
Min datter skal have ny bil hun overvejer en splinterny 2018 Hyundai I10 til ca 90.000kr med 5års garanti og fri kilometer er der nogen der kender/ejer disse Hyundai I10 erfaring m.m. ?
Kan airbaggen i passager siden slåes fra ?
Jeg personligt mener at dette køb er bedre end f.eks en brugt VW Polo med mange km på tælleren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyundai I10
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   20. jun 2018 hvis jeg skulle købe i den prisklasse ville jeg kigge på Seat MII eller Skoda city go
    mht dit spørgsmål om Air bag er det noget du kan læse dig til på deres hjemme side ellers tag ud og kig og spørg det koster jo ikke noget


  • #3   20. jun 2018 Jeg har ingen erfaringer med den nye i10, men den gamle. Vi har en fra 2011 - 1,25 der nu har gået 235.000 km, og der er bare aldrig noget der går i stykker, det er næsten helt til grin så pålidelig den er. Interiøret er til gengæld meget billigt og trist, det vil jeg også formode det er i den nye. Men Hyundai er pålidelige biler, og fra et økonomisk synspunkt er den klart et klogere valg end en VW

  • #4   20. jun 2018 Har kørt lidt i en 16 i10 og den kørte fint men manglende komfort som andre i den klasse, noget jeg synes den helt nye Aygo klarer bedre, den har endelig fået fornuftige sæder og lidt bundtræk, synes klart at det pt er der hvor man får mest for pengene samt den har CarPlay smiley

  • #5   21. jun 2018 Vi har en facelift i10'er fra januar 2017, og den har lige rundet 40.000km. Kører helt problemfrit, og billig i drift. Vi kører 21km/l.
    Airbag I passagersiden kan godt slås fra så der kan stå en autostol.
    Undervognen er lidt stiv i det, især hen over miljøbump mærker man det. Til gengæld er den meget retning stabil, hvilket ikke alle mikrobiler er.


  • #6   21. jun 2018 Har prøvekørt flere af de små mikrobiler, og af dem ville jeg ikke være i tvivl i mit valg: Hyundai i10.
    Den føles bare som meget mere bil end de andre, og i min optik ser den også væsentlig bedre ud - både ind- og udvendigt.
    Jeg synes den har en super lækker affjedring og er ret lydløs i motoren i forhold til f.eks. en VW Up.


  • #7   21. jun 2018 Har kun kørt i20 med en 1.0T motor og må indrømme den kørte fint men manglede krafter er man ligeglad og bare vil havde en lille ny pålidelig bil så er i10 er fint valg. Den er simpel så selvom reservedele generelt er dyre til Hyundai så det til at betale.

Kommentér på:
Hyundai I10

Annonce