Konklusion på Markeds tråden før.... {{forumTopicSubject}}
Som sagt havde jeg skrevet til BG Administratorerne:
Dette var svaret -
Fra: Anders T
Sendt: 31-10-2006 22:39:41
Til: Kasper B
Emne: SV: På vegne af brugerne bedes i deltage i denne tråd....
Hej Kasper
Tak for jeres debat, var desværre ikke online til at deltage men admin har for længst truffet beslutningen om at vi ikke ønsker at have en diverse kategori og den holder admin indtil videre fast i.
Men tak for at du har rejst debatten og for en god og konstruktiv tone.
Mvh. Anders
Jeg skrev derefter tilbage -
Hey Anders
Min frygt var også lidt at der VILLE gå børnehave i den....
Men syntes nu vi indtil videre fik emnet belyst på en meget konstruktiv måde, hvor der både var FOR og IMOD.
Og jeg syntes det er helt okay at BG Marked ikke skal bruges til diverse ikke bilrelaterede ting. Kan sagtens se de forskellige faldgrupper i at have det. Så da denne beslutning er truffet fra Jeres side, støtter jeg op om Jeres beslutning - og håber også alle andre støtter op om Jeres valg - det var også min mening med at tage dette emne op....
Men bare en ide - Var det muligt at skrive i toppen af Markedet eller på selve hjemmesiden så ALLE er fuldstændig med på dette??
De venligste hilsner - Kasper
**************************************************************'
Konklusion -
BG har taget stilling til dette emne - og det syntes jeg vi skal støtte op om uanset om vi er for eller imod emnet.
Tak for denne gang! Og tak for at vi kunne have en seriøs tråd kørende.
Med venlig hilsen
Kasper
maj 2005
Følger: 2 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 4.041
Og vil nogen annoncere med diverse, uden at det koster noget. Så prøv www.guloggratis.dk
aug 2003
Følger: 21 Følgere: 50 Biler: 44 Emner: 168 Svar: 2.359
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 44 Svar: 303
Håber virkelig at folk støtter op om dette så vi ALLE slipper for tråde hvor folk ikke forstår at markedet ikke er til ikke bilrelaterede ting OG gør jobbet for Admins lettere i fremtiden.
maj 2005
Følger: 2 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 4.041
DBA er ikke gratis. Og jeg syns det er lidt irreterende, at vi skal sponsere cykelhold, raserløb og Paris-Dakar, for at få telefonnummeret på en, der har den vare vi vil købe.
Derfor, anbefaler jeg guloggratis
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 44 Svar: 303
Så vi kan kun følge Ridder max´s forslag...
:0)
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.829
mvh
Mikkel
nov 2004
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 166
Konklusion på Markeds tråden før....