{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Konklusion på Markeds tråden før.... {{forumTopicSubject}}

Som sagt havde jeg skrevet til BG Administratorerne:

Dette var svaret -

Fra: Anders T
Sendt: 31-10-2006 22:39:41
Til: Kasper B
Emne: SV: På vegne af brugerne bedes i deltage i denne tråd....

Hej Kasper

Tak for jeres debat, var desværre ikke online til at deltage men admin har for længst truffet beslutningen om at vi ikke ønsker at have en diverse kategori og den holder admin indtil videre fast i.

Men tak for at du har rejst debatten og for en god og konstruktiv tone.

Mvh. Anders
Jeg skrev derefter tilbage -

Hey Anders

Min frygt var også lidt at der VILLE gå børnehave i den....
Men syntes nu vi indtil videre fik emnet belyst på en meget konstruktiv måde, hvor der både var FOR og IMOD.

Og jeg syntes det er helt okay at BG Marked ikke skal bruges til diverse ikke bilrelaterede ting. Kan sagtens se de forskellige faldgrupper i at have det. Så da denne beslutning er truffet fra Jeres side, støtter jeg op om Jeres beslutning - og håber også alle andre støtter op om Jeres valg - det var også min mening med at tage dette emne op....

Men bare en ide - Var det muligt at skrive i toppen af Markedet eller på selve hjemmesiden så ALLE er fuldstændig med på dette??

De venligste hilsner - Kasper

**************************************************************'
Konklusion -

BG har taget stilling til dette emne - og det syntes jeg vi skal støtte op om uanset om vi er for eller imod emnet.

Tak for denne gang! Og tak for at vi kunne have en seriøs tråd kørende.

Med venlig hilsen

Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konklusion på Markeds tråden før....
  • #1   31. okt 2006 Det er helt fint med mig.

Og vil nogen annoncere med diverse, uden at det koster noget. Så prøv www.guloggratis.dk

• #2   31. okt 2006 + www.dba.dk

• #3   31. okt 2006 Tak for dit indlæg Ridder Max.... :0)

Håber virkelig at folk støtter op om dette så vi ALLE slipper for tråde hvor folk ikke forstår at markedet ikke er til ikke bilrelaterede ting OG gør jobbet for Admins lettere i fremtiden.

• #4   31. okt 2006 Morten M

DBA er ikke gratis. Og jeg syns det er lidt irreterende, at vi skal sponsere cykelhold, raserløb og Paris-Dakar, for at få telefonnummeret på en, der har den vare vi vil købe.

Derfor, anbefaler jeg guloggratis

• #5   1. nov 2006 Ja jeg kunne personligt også godt tænke mig det - men reglerne er desværre at det ikke er tilladt.

Så vi kan kun følge Ridder max´s forslag...

:0)

• #6   1. nov 2006 Kan se Anders allerede har svaret, og nej der er desværre ikke noget at gøre for brugerne, afstemning eller ej. Man er med et forum på denne størrelse nødt til at tage stilling hvad man skal udelukke og hvad man skal tillade. Det skyldes en utrolig mængde trafik på serveren når man søger i markedet samt på selve bilgalleri.dk. For at optimere hastigheden på hjemmesiden er man derfor nødt til at holde tingene adskilt. Jeg håber det har penslet tingene lidt ud efter det Anders har skrevet smiley

mvh

Mikkel

• Henning N
    Henning N Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 166
    #7   1. nov 2006 For mig at se må det, for bilgalleri.dk, dreje sig om at tiltrække så mange besøgende på siden som muligt, og det vil da alt andet lige tiltrække ENDNU flere hvis eksempelvis omtalte kategori blev tilføjet. Ja, jeg regner på ingen måde med selv at blive storbruger af den, men det kunne jeg da forestille mig - præcis som man har en "off topic" i forum. Så det kan jeg ikke forstå I er så "pernittengryn" med;-)

Kommentér på:
Konklusion på Markeds tråden før....

Annonce