{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.915 visninger | Oprettet:

Erfaringer med FDM bilagent {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen der har erfaringer med at sælge bil gennem FDM's bilagent? Det virker til at være ret ligetil, og den umiddelbare prisvurdering er noget højere end hvad jeg har fået tilbudt hos de fohandlere jeg har snakket med.

Mvh
Mikkel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med FDM bilagent
  • #1   24. jun 2018 Vil du ikke sælge privat?
    Det vil koste dig mindst 2.000 at sælge på denne måde, forhandleren der køber bilen skal også lægge mindst 2.000, så tror ikke det er på denne måde du får den højeste pris for bilen.


  • #2   24. jun 2018 Hahah FDM´s bilagent? Jeg gætter på du har fået lavet en gratis vurdering derinde.

    Jeg kan fortælle at de mener min bil er 156000 Kr. værd. Når man så lige er budt 260000 i bytte for den, så må man da sige de rammer meget godt plet! smiley



  • #3   24. jun 2018 Hvis noget lyder for godt til at være sandt...

    Thomas M, så skyd da den cab af smiley


  • #4   24. jun 2018 Haha - den røg nu for mange år siden til 215000 Kr. efter at den stod mig i 170-80 stykker..:D

    Jeg har en 335i nu som efter sigende er de 156000 Kr. værd. smiley smiley


  • #5   25. jun 2018 Jeg vil sige det sådan, at jeg bestemt ikke håber, den passer det mindste, den gratis vurdering! For så er jeg da lige blevet 30-40.000 kr. fattigere, end jeg regnede med smiley

  • #6   25. jun 2018 hvis prisen på deres gratis vurdering er niveauet for dem, så er det ikke noget vær, for at vurdere en knap 4 år gammel Golf 7 GTI med under 50k på tælleren til 200.000kr, og den billigst i den årgang på bilbasen koster ca. 350.000kr så er man da ikke særlig seriøs smiley

    men noget helt andet hvorfor ikke bare bruge autocom.dk direkte, i stedet for at smide et ekstra led ind, for det er jo autocom.dk FDM bruger til at få bud på din bil smiley


Kommentér på:
Erfaringer med FDM bilagent

Annonce