{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Niels M
Niels M
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 28

Antipollution fault {{forumTopicSubject}}

Har en Citroën Xsara 1,6 (benzin) fra 2005 kørt 164000 km
den køre helt som den skal, men har nu oplevet 2 gange inden or kort tid at jeg holder i et kryds skal til at sætte igang, mister næsten alt motorkraft og motoren går ud. Drejer nøglen igen og bilen køre helt uden problemer men motorlampen lyser og der står
Antipollution fault, det skete i fredag. Der kørte jeg hjem tog batteriet fra noget tid, og da jeg så skulle køre lørdag var der ingen ting. Men så her idag skete det samme igen.
jeg vil høre om der er nogen som har oplevet og/eller ved hvad der er i vejen med bilen. Eller bare har en ide om det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Antipollution fault
  • #1   25. jun 2018 På med en tester og se hvad bilen har at fortælle, det er klart det nemmeste.
    Et skud, kunne det lyde som en dårlig luftmassemåler smiley

• Niels M
    Niels M Tilmeldt:
    maj 2011

#2   25. jun 2018 Er det noget som er "farligt" at køre med. Indtil evt værkstedet har til til at kikke på den. Har jo ikke lige sådan en tester

• #3   25. jun 2018 Det er svært at sige, men vil ikke tro det, men vil da opsøge værksted hurtigst muligt, for nogle ting kan skade i det lange løb.
    Om ikke andet kan de sætte en tester på og se precis hvad det er, og om det er noget du kan køre vidre med indtil du kan få en tid på et værksted

• #5   26. jun 2018 Antipollution fault er franskmændenes måde at sige Check engine
    Så en tester er det eneste der kan give en mulig ide om hvad der er galt.
    Husk at batteri spændning skal være over 12v ellers har PSA biler det med at vise fejl der ikke er der.

• Niels M
    Niels M Tilmeldt:
    maj 2011

#6   26. jun 2018 Tak for jeres svar. Her til morgen lyste motor lampen ikke og den skrev ikke nogen fejl. Men har lige været forbi værkstedet som satte en tester på og det er mit gasspjæld som der havde meldt fejl. De nul stillet den, da det ikke var sikkert at de var en fejl nu. Men jeg skulle komme igen hvis det skete igen.

Kommentér på:
Antipollution fault

Annonce