{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Citroën ZX, + / - Ved den ? :)
  • Niels M
    Niels M Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 202
    #3   1. nov 2006 Okay, fedt smiley

Lyder jo som en god begynder bil indtil videre smiley

Men gerne nogle flere svar !? :S smiley

• Niels M
    Niels M Tilmeldt:
    aug 2006

#4   1. nov 2006 Okay, kan man på nogen måde gøre denne toppakning "stærk" på dem ?

• #5   1. nov 2006 Og så er det typisk fransk at deres bagtøj smutter en tur..!

• Niels M
    Niels M Tilmeldt:
    aug 2006

#6   1. nov 2006 Er det noget du sker ved ZX ? Eller er det bare noget der sker generelt for franske biler ?

Og kan du beskrive det lidt bedre end "smutter en tur" ? :S

• Niels M
    Niels M Tilmeldt:
    aug 2006

#7   1. nov 2006 Når okay, tak for svaret Robin Z ! smiley

• #8   2. nov 2006 hvis du køber en zx 1,8 i fuion så har du ok udstyr ok kvik bil . og den jeg havde fik knø og døjede ikke med toppen skiftede den en gang på 2år

• #9   2. nov 2006 1. Toppakning, hvis den er defekt kan den nemt laves så det holder... der er trekanten omkring vandkanalen der slipper i pakningen - Det laves for ca 1500 kr sort

2. Bagbroen, nej det er ikke torssionsstængerne på ZX'erne der går. De har PMS - nej ikke den slags PMS men passivt medstyrende bagvogn. Og det slider på svingarmslejerne. Ny bagbri med smørrenipler koster 3500. Tager 3-4 timer at skifte.

3. 1,6 - 1.8 og 2,0 er en helt anden motor og er ikke helt billige at forsikre desværre.

4. find helst en 96 model med indfarvede kofangere. Det er den faceliftede med de store kofangere. Den er langt flottere end den første facelift der kom (Grenoble modellerne). Plus den har El-spejl, elruder og tågelys foran og bagi. Jeg har selv haft på en Grenoble 1995 1,4i og en Image 1,4i 1996. Gav henholdsvis 8 og 15.000 kr for dem. Og må sige den nyeste af dem var ca 100 gange mere lækker at køre i. Og så så den langt bedre ud. Men de ligger også lidt højere i pris...

5. Reservedelene er rimelig fair (Dog går baghjulslejerne lidt ofte, men tager 15 min at skifte - men koster 308 kr uoriginalt). Hvis du er fra vestsjælland kan du nemt få dig en billig mekanikker... høhø

Mvh

Mikkel - Citroen mekanikker (hint)

• Niels M
    Niels M Tilmeldt:
    aug 2006

#10   2. nov 2006 Okay, tak for hjælpen !

Og tak for henvisning til en mekaniker (hint :P)

Ej tak for det ! smiley Skal nok lige prøve at få fat på dig, når/hvis jeg er blevet ejer af en ZX ! smiley

• #11   2. nov 2006 Bortset fra det så kører de pisse godt... lidt mere støj end i min volvo, men den er okay i optræk og motorvejskørsel... men sidste zx gik 195 km/t på speedoen. Vel og mærket standard 75 hk motor. Rimelig imponerende. Så en sinke er det da vidst ikke

• #12   2. nov 2006 Men ja du skriver bare smiley

mvh

Mikkel

p.s du kan altid skrive privat til mig via hjælpadmin funktionen oppe i toppen af siden

Kommentér på:
Citroën ZX, + / - Ved den ? :)

Annonce