{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Opel Astra 1,4 erfaringer årgang 2004 plus-minus {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg overvejer stærkt at købe mig en Opel Astra fra omkring 2004! Men jeg kender dsv intet Opel og deres Astra model ift kvalitet i motor, interiør osv

Derfor håbede jeg lidt der kunne være er par stykker herinde som har haft sådan en Opel Astra 1,4 og som kunne dele deres erfaringer om den

Tusind tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Astra 1,4 erfaringer årgang 2004 plus-minus
  • #1   29. jun 2018 Kommer an på om det er en Astra G eller H de findes begge i 04 , og der er en verden til forskel nemlig...

• #2   29. jun 2018 har nemlig haft begge to og kan fortælle at Astra H er en meget bedre bil. men 1.4 motoren er lidt for sløv, men okay hvis den bare skal køres til byen og på arbejde, den kørte i gennemsnit 13 selvom mere er opgivet..

havde også en astra G 1.6 8v med 84 hk, den kørte faktisk overasket godt, men de ruster ad helvedes til, siger ikke at Astra G ikke kan , men de ruster ihvertfald mindre eller i bedste tilfælde ikke. også er kabinen et årti foran.

havde også hele tiden elektriske problemer med den, lamper der tændte nogen gange og slukkede af sig selv osv.

btw. havde min astra G til salg i 8 måneder , det var den sværeste bil jeg nogensinde har solgt, det siger lidt om markedet for den model.

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #3   29. jun 2018 Hvis det er en Twinport motor, så hold dig langt væk fra den. Mage til skrækkelig motor.
    Indsugningsmanifolden og kæden kan volde problemer. Beslagene der holder knastakslerne, kan gå løse, så knastakslerne kan knække.

• #4   29. jun 2018 min 1.4 var en twinport kørte over 100.000 i den uden nogen kæde problemer. men ved at de små 1.0 - 1.1 i corsa har problemer med kæder, og samme med 1.3 cdti

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #5   29. jun 2018 Har en af de Twinport motor. Den knækkede knastakslen til udstødningssiden, ved 260.000km.

• #6   29. jun 2018 Jep, twinport har problemer med løs knastaksel, kædeproblemer og sådan lidt. Men stadig en ret stabil benzinmotor.

Kommentér på:
Opel Astra 1,4 erfaringer årgang 2004 plus-minus

Annonce