{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

aarrgghh Fehr har smadret min kofanger {{forumTopicSubject}}

grrrr jeg er så gal lige nu

min bil var til reperation hos Fehr i Odense, da en gammel dame havde banket hendes dør ind i min bagdøre så der kom en bule i . De har haft bilen lige siden fredag.. Og i dag ringede jeg og spurgte om den var færdig, og ja det var den. Jeg kunne ikke nå at tage derhen, så fik min far til at hente bilen. Han tog den med hjem, og jeg er så lige kommet hjem fra arbejde. Jeg går ud til bilen og kigger på bagdøren, den var meget pænt lavet. Så skulle jeg lige tage noget ud af bagagen, og hvad ser man så !!. Hele højre del af bagkofangeren er ridset / rillet og knækket .. jeg blev så sur at jeg kastede mine nøgler ned og råbte alt muligt op som jeg helst ikke vil skrive her.

Men hvad kan jeg stille op ? har tænkt mig at tage over til dem imorgen og give dem en skideballe.. de bliver nødt til at lave det selv, da det er dem der har gjort det..

det ligner som om en lærling eller noget har prøvet at bakke bilen, men mislykkedes.. for det ser ud som om han har bakket ind i en mur, og så kørt videre og bremset lidt efter.. for ridserne er heelt hvide og gennemtrængte !


ARRRGGHHHH.. skulle bare lige ud med vreden !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aarrgghh Fehr har smadret min kofanger
  • #1   2. nov 2006 kan sku godt forstå du er gal.

  • #2   2. nov 2006 kan godt forstå dig.. det er bare ned til dem imorgen..

  • #3   2. nov 2006 Det er sq surt... Men over til dem og ryk dem rundt...!

  • #4   2. nov 2006 Det må da være dem der dækker det, de må have en forsikring der går ind og hjælper i de tilfælde

  • #5   2. nov 2006 tro mig du får INTET ud af det . det er deres ord mod dit og siden skaden ikke er opdaget på deres grund skal du angive bevis byrden,, de vil aaaaldrig dække det. sådan noget skal opdages på forhånd ved afhentning.

    1 tjeck din bil for skader evt defekter og tag billeder eller optag med dato og vidner,

    2 tjeck bilen inden du kører i den fra stedet

    3 GOOd LUCK BRO,, men du får sgu nok intet ud af det


  • #6   2. nov 2006 ja har jeg også tænkt mig at gøre .. kan sq ikke passe at man ikke kan stole på et så stort et firma ..

    Men hvad hvis de ikke gider at indrømme det ??


  • #7   2. nov 2006 ved 1 sku der have stået:

    tjeck din bil for skader evt defekter og tag billeder eller optag med dato og vidner inden du afleverer den hos mekkeren.


  • #8   2. nov 2006 Allan J . ja det ved jeg, men det var uheldigvis min far der hentede bilen, og de havde bakket bilen ind så man ikke kunne se skaden .. jeg tjekker ALTID bilen før jeg tager den med ..

  • #9   2. nov 2006 håber du får dækket det min ven... men de er nogle svin sådan nogle mekkere..

  • #10   2. nov 2006 Så må du ned til dem og kigge på deres murværk og se om der er nogle malerrester, tror desvære det er dit ord mod deres ;o(

  • #11   2. nov 2006 Ahmed Q : Jeg vil give dig et rigtigt rigtigt godt råd....
    Når du nu tager der ned og snakker med dem. Så hav for guds skyld koldt vand i blodet. Du får absolut intet ud af at stå og råbe og skrige. Så bliver de nemlig bare vrang villig. Tag pænt tøj på og snak med dem på en prof måde. Så skal du nok få bonus.

    Prøv det..


  • #12   2. nov 2006 ¹ MB ¹ Der Führer. : skal jeg nok holde i tanke, tak skal du have.. for jeg er virkelig virkelig gal .. ingen skal ødelægge min bil, så bliver jeg sur

    men Allan, det kan sq helller ikke passe at man skal gå rundt og tage billeder af sin bil og lave video optagelser af den før man afleverer den til nogen .. kan godt se din pointe, men det burde være deres ansvar at aflevere bilen præcis som jeg afleverede den til dem


  • #13   2. nov 2006 Dorte : takker, skal nok holde i det i tankerne.. mit problem er bare at jeg ikke bliver så sur når folk siger noget til mig .. men når nogen gør noget ved min bil, så går jeg amok.. så skal nok prøve at holde koldt vand i blodet

  • #14   2. nov 2006 Ahmed Q : Ikke for at forsvare nogen, men oplever af og til folk der prøver at få en bule/ridse lagt over på værkstedet. Men mange gang kan det bevises at bulen/ridsen allerede var der inden den blev afleveret. I dit tilfælde "kunne" det tænkes, at den var kommet efter afhentning, Måske ikke lavet af din far, men af en anden billist. Det er sku så svært at sige. Så derfor skal i have det løst på en fornuftig måde.
    Bare sig at i opdagede bulen da i kom hjem og i er sikker på at i ikke har ramt noget. Og igen stille og roligt, ellers bliver værkførene bare sure og vil ikke dække noget. Da det desværre er som Allan J siger.

    Held og lykke med det.


  • #15   2. nov 2006 hej Ahmed... jeg har oplevet noget "næsten lignende" min tidligere bil blev totalskadet og kom på værksted hos peugeot i svendborg, der stod den så i 14 dage intil der var en taksator der fik taget sig sammen til at se på den, 5 dage senere blev mine fælge så stjålet, mens bilen stod hos peugeot bag lås og slå, og højt hegn og alt det dér... Meeeen de ville ikke dække det, nej nej.... der gik næsten 3 måneder før de betalte for fælgene, efter jeg truede med at gå til pressen med det, bare et godt tip... held og lykke i kampen...

  • #16   2. nov 2006 tjo det kan det godt... det virker .. gør det sgu selv pga mine krom hjul når den skal ind... de er totalt respektløse... har selv fået rådet fra en mekker.. men det er jo op til dig

  • #17   2. nov 2006 hey Dorte J.. ang service faget så er jeg også i service faget... og hvis der kommer en hidsig kunde ind behøver man ikke at give tilbage af samme skuffe.. der findes mange andre approach.. jeg underviser, eller har undervist i kundeservice..;-) sig til hvis du vil have nogle pointers:-) hygge..

    ps. det handler om at give ret og så modargumenter.;-)


  • #18   2. nov 2006 jeg takke for jeres gode råd.. skal holde dem i tanke ..

    ¹ MB ¹ Der Führer. : Ved det, kan godt være lidt svært ..
    men jeg er stensikker på at det er dem der har gjort det, for vejen fra Fehr og hjem til mig er ikke nogen indtrængende vej.. det er store veje med meeeget plads...

    og "tilfældigvis" havde de bakket bilen, så man ikke kunne se bulen bagved.. de to andre gange jeg har afleveret bilen hos dem, har den aldrig stået bakket


  • #19   2. nov 2006 har lagt et billed ind .. så kan i selv se skaden

  • #20   2. nov 2006 nemlig.. og det er ikke noget der kan laves, det er hele kofangeren der skal skiftes + males.. så det bliver dyrt

  • #21   2. nov 2006 så godt den bil var derinde idag

  • #22   2. nov 2006 Aa b : Du så vel tilfældigvis ikke ridserne ??

  • #23   2. nov 2006 Kan jeg ikke huske, men så den blev kørt ind til maleren og tilbage igen senere. Men tror bare ikke de er nogen der snyder for de er ærlige nok vil jeg mene

  • #24   3. nov 2006 Aa B : nej tror heller ikke de vil snyde.. men jeg tror at det er en lærling der har kørt den ud og kom til at bakke ind i noget.. og uden at sige den har han bare parkeret den uden at fortælle det til noget, af forskellige grunde..

Kommentér på:
aarrgghh Fehr har smadret min kofanger

Annonce