Reservehjul's holder VW Caddy årg 2011 {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Har købt en reservehjul's holder til en VW Caddy årg 2011 ... som skal sidde under bilen så langt så godt den skal spændes fast med 2 bolte i nærheden af trækket men hvad gør jeg i den anden ende der er 2 huller men det kan næsten ikke passe der skal være bolte der for skal reservehjulet af skal jeg helt ned under bilen ?? hvad gør jeg der ???? Gode ideer tak
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Jeg lavede en til en bekendt, da der var ophæng i forvejen.
De to forreste satte jeg fast med to bolte, man kunne også have brugt en lang bolt.
Den bageste er bare monteret med en hjulbolt da den passede lige op i gevindet.
Så kan man bruge sin hjulnøgle til dette også, og selvfølgelig skal du under bilen, for det er jo der du vil have hjulet.
Men tror du har byttet lidt rundt på det, det er den bageste ved trækket jeg har sat en hjulbolt i, lige op i bunden hvor der var et hul i forvejen.
De to under biler skal monteres fra siden., men nu lavede jeg jo også selv stativet at noget stangstål.
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 31
aug 2008
Noget med afgifter osv. Og dem er vi jo ellevilde med i dk.
aug 2008
Min kammerat med en caddy, punkterede, og kørte på værksted for at få det lappet, efter han havde fyldt det lappe Kit i.
Men VW ville ikke lappe det, for det kunne/måtte de ikke, men de kunne montere et nyt dæk, og sælge ham nyt lappe grej
Til den nette sum af 3800,-kr.
Vi afmonterede dækket og rensede det af, og jeg lappede det, og han gav et par ølbajere for det.
Har har kørt i knap 4 år på dækket, og vi har lige sat nye dæk på den da han skulle have sommerdæk på.
Svigerfar blev også spurgt ved citroën om de lige skulle skifte lappe grejet da bilen havde rundet 4 år. Ved service.
Men vi havde da han købte bilen i 2012 købt reservehjul.
Med hans c4 havde dog brønd, men hjulnøgle og donkraft måtte også tilkøbes. ??
Jeg ved faktisk ikke om de nye ventiler til at måle dæktryk også skal skiftes når man bruger lappe Kit.
Men det handler vel om at tjene penge efterfølgende.
Men nogen mennesker kan jo ikke finde ud af at tjekke deres dæktryk, eller opdage hvis de punkterer osv.
Så laver man lige nye regler igen... ??
mar 2012
mar 2012
aug 2008
Reservehjul's holder VW Caddy årg 2011