{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

HVOR HELDIG KAN JEG VÆRE??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige ræset med en civil betjent på ringevejen i viborg... jeg lagde mellem 140-150.. ved ikke helt... men undrede mig da han fulgte efter mig næsten helt hjem... så kom det blå blink fandme!!! var ved at tude... men de havede ikke noget på mig... shit man... heldig eller hvad ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVOR HELDIG KAN JEG VÆRE???
  • #1   4. nov 2006 det dælmè RAR smiley

• #2   4. nov 2006 Puha smiley Ka du ikk kende Cevil bilerne da? De kører kun i ford mondeo cevil hernede om aftenen.. Men jeg lurer altid hvis jeg kører race med smiley For ellers ender det lidt som det nr du lige har lavet, med at det er politet man racer med hehe..

• #3   4. nov 2006 Dælme heldig... men for satan de kørte meget i om jeg havede drukket eller taget stoffer eller kendte nogen der tog stoffer... for sygt

• #4   4. nov 2006 Per M.. NEJ kan de overhoved ikk.. De ska sæt sagen i gang "NU" ellers ka de ikk gøre noget.. Det er tit bare tomme trusler de kommer med for at du ska få noget at tænke over.. De siger altid nu går den denne gang men næste gang så klapper fælden smiley

• #5   4. nov 2006 tja... den har virket på mig... holder sku foden fra speederen et godt stykke tid nu... mister jeg kortet er det farvel til uddanelse... :*(

• #6   4. nov 2006 Totty gør jeg selv, men ligepludselig sker det bare.. Jeg fik et klip lige da jeg fik mit kort og så ville jeg køre forsigtit, men 2 mån efter blev jeg taget på motorvejen, havde jeg kørt 1 km hurtigere havde jeg fået et klip til.. Okay nu ska jeg køre pænt, så fanme i søndags kl 17, hentede jeg en sød pige på banen, og vi sad og snakkede mens vi kørte, og så "BLING" der holdte fotovognen, og jeg kørte ihvertfald 65 i en 50 zone, forhelved smiley

• #7   4. nov 2006 Hmm det er godt og have en far der er panser hehe inside viden hehe og kender alle deres biler , er ikke selv byens sødste dreng når jeg køre hehe .... Og nu vil jeg bare sove skal til fest imorgen klokken 11...ses

• #8   4. nov 2006 Hehe de er vilde med ford smiley

• #9   4. nov 2006 godnat

• #10   4. nov 2006 Nat Alle sammen... Hyg jer derude og pas på panserne smiley

• #12   4. nov 2006 Jeg er sku blevet stoppet af en Grøn Fiat Punto er 95'... Se det er civil så det batter smiley

• #13   4. nov 2006 Havde også sådan en sag for 1 måned siden.
    Holder ude ved albertslund og skal dreje til højre for at komme ud på roskildevejen. Bag mig holder der en Ford Mondeo stw. Jeg kører ud og holder for cyklister og fodgængere...Så får jeg ligepludseligt lyset..."Hvad fanden"...en gang til..."what? Kan du ikke se der er fodgængere""...og så igen...."ARGH!!"...der bliver så frit og jeg kører ud og giver den lidt gas...de ligger lige i røven på mig og pludselig blinker deres positionslys skiftesvis..."Hey...det gør en normal bil ik" bremsen i bund....og så kom deres blå blink og sirene... (det viser sig så at være aspiranter med en betjent på bagsædet).

Betjenten beder mig stige ud af bilen og siger så "det gik hvis lidt stærkt, vi målte dig til 140"
    Jeg siger selvfølgelig straks "Hvorfor helvede blinker i af mig!!" Dertil svarer betjenten...nåeeh....nej det var også en fejl!..."Ahva??! "....og hvorfor sætter I ikke blink på hvis i mener jeg kører for stærkt! I må ikke selv ligge og kører for hurtigt uden udrykning! "Det skal du ikke blande dig i, de to her er under oplæring"..."Men du skal være heldig, vi nåede ikke at måle dig..." ... Kan ikke lde være med at grine...."Nu skal du ikke føle dig så heldig, du har stadig film i ruderne og du får en bøde på 500 kr".... og så startede diskussionen!

Er du blevet taget før med film...."Ja"....hvorfor har du ikke pillet det ud så..."Jeg har råd til bøderne".. Ved du ikke det er farligt? "Farligt? Det er det da ikke"...Jo det er! "Kan du bevise det?" Ja det kan jeg faktisk..."Ring ind til MArtin Hellung Larsen fra færdselsstyrelsen og spørg om de har nogen statestik over det...der vil du få svaret nej.... hvordan kan du sige det er farligt så?" Hvad var det han hed? "Martin Hellung Larsen, fra færdselsstyrelsen"...Men nu er det jo ikke kun derfor reglen er lavet....det er jo også i tilfælde af uheld og vi skal smadre din rude for at redde dig. "Nej det er ikke, det er kun pga. øjenkontakt og på det punkt går det fint!" Så vidste han ikke helt hvad han skulel sige....(haha)..."Jamen hvis du jo kommer kørende ned af vejen her i tusmørket og skal dreje til højre...så har du et problem..."Nej"..."Men hvad nu hvis det var en MC?" "De må jo gerne tone visiret fuld ud"...øhh...ja det kan jeg jo godt se...men du kan ikke rende og lave dine egne regler "Nej det er jo derfor jeg betaler 500 kr hver gang"...Nu skal du passe på vi ikke kører ned til synshallen i stedet..."jamen det kan vi da godt hvis i har tid. Min bil er 100% lovlig på nær filmen!"...nå....stikker mig bøden og siger kør pænt....Sætter sig ind og giver den max gas op til 80 km/t....og drejer fra...

Det korte og lange er; han fattede min pointe mht. til MC...men han kunen ikke gøre andet end at give mig 500 kr i bøde når der står to aspiranter...og bøden er kommet...og den er betalt :o)

• Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 120
    #14   4. nov 2006 i kbh har de os Golf Vr6 og sådan

her ved mig køre i de 406.. self mondeo.. de havde engang en 206 men ved ik om den stadig er der .. og så er der os 1-2 biler mere .. men kan jeg ik helt huske..

• #15   4. nov 2006 i herning har de lige fået en opel vectra gts, så er ikke kun ford nej smiley er meget civil er kun 2 små lygter inde bag frontgrillen man kan se... og den er sort eller ihvertfald meget mørk, så lad være med at kører ræs med sådan en her i området smiley

• #16   4. nov 2006 jeg har n kolega der mistede pappet pga sådan en cevil betjent og han kom i retten selv om man jo ikke mener man kan blive målt af en cevil bil men de havde målt mellem kantpælene og med stop ur han kørte 160 km/t og han blev målt til 135 hvor man måtte køre 80 han har nu mistet pappet i 3,5 år og en bøde på godt 10000....

Kommentér på:
HVOR HELDIG KAN JEG VÆRE???

Annonce