1.199 visninger
|
Oprettet:
HVOR HELDIG KAN JEG VÆRE??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige ræset med en civil betjent på ringevejen i viborg... jeg lagde mellem 140-150.. ved ikke helt... men undrede mig da han fulgte efter mig næsten helt hjem... så kom det blå blink fandme!!! var ved at tude... men de havede ikke noget på mig... shit man... heldig eller hvad ??
mar 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 44 Svar: 603
sep 2005
Følger: 92 Følgere: 92 Biler: 6 Emner: 145 Svar: 1.328
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 452
sep 2005
feb 2006
sep 2005
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 455 Svar: 2.396
sep 2005
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 455 Svar: 2.396
feb 2006
maj 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 105 Svar: 958
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 264
Holder ude ved albertslund og skal dreje til højre for at komme ud på roskildevejen. Bag mig holder der en Ford Mondeo stw. Jeg kører ud og holder for cyklister og fodgængere...Så får jeg ligepludseligt lyset..."Hvad fanden"...en gang til..."what? Kan du ikke se der er fodgængere""...og så igen...."ARGH!!"...der bliver så frit og jeg kører ud og giver den lidt gas...de ligger lige i røven på mig og pludselig blinker deres positionslys skiftesvis..."Hey...det gør en normal bil ik" bremsen i bund....og så kom deres blå blink og sirene... (det viser sig så at være aspiranter med en betjent på bagsædet).
Betjenten beder mig stige ud af bilen og siger så "det gik hvis lidt stærkt, vi målte dig til 140"
Jeg siger selvfølgelig straks "Hvorfor helvede blinker i af mig!!" Dertil svarer betjenten...nåeeh....nej det var også en fejl!..."Ahva??! "....og hvorfor sætter I ikke blink på hvis i mener jeg kører for stærkt! I må ikke selv ligge og kører for hurtigt uden udrykning! "Det skal du ikke blande dig i, de to her er under oplæring"..."Men du skal være heldig, vi nåede ikke at måle dig..." ... Kan ikke lde være med at grine...."Nu skal du ikke føle dig så heldig, du har stadig film i ruderne og du får en bøde på 500 kr".... og så startede diskussionen!
Er du blevet taget før med film...."Ja"....hvorfor har du ikke pillet det ud så..."Jeg har råd til bøderne".. Ved du ikke det er farligt? "Farligt? Det er det da ikke"...Jo det er! "Kan du bevise det?" Ja det kan jeg faktisk..."Ring ind til MArtin Hellung Larsen fra færdselsstyrelsen og spørg om de har nogen statestik over det...der vil du få svaret nej.... hvordan kan du sige det er farligt så?" Hvad var det han hed? "Martin Hellung Larsen, fra færdselsstyrelsen"...Men nu er det jo ikke kun derfor reglen er lavet....det er jo også i tilfælde af uheld og vi skal smadre din rude for at redde dig. "Nej det er ikke, det er kun pga. øjenkontakt og på det punkt går det fint!" Så vidste han ikke helt hvad han skulel sige....(haha)..."Jamen hvis du jo kommer kørende ned af vejen her i tusmørket og skal dreje til højre...så har du et problem..."Nej"..."Men hvad nu hvis det var en MC?" "De må jo gerne tone visiret fuld ud"...øhh...ja det kan jeg jo godt se...men du kan ikke rende og lave dine egne regler "Nej det er jo derfor jeg betaler 500 kr hver gang"...Nu skal du passe på vi ikke kører ned til synshallen i stedet..."jamen det kan vi da godt hvis i har tid. Min bil er 100% lovlig på nær filmen!"...nå....stikker mig bøden og siger kør pænt....Sætter sig ind og giver den max gas op til 80 km/t....og drejer fra...
Det korte og lange er; han fattede min pointe mht. til MC...men han kunen ikke gøre andet end at give mig 500 kr i bøde når der står to aspiranter...og bøden er kommet...og den er betalt :o)
sep 2005
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 120
her ved mig køre i de 406.. self mondeo.. de havde engang en 206 men ved ik om den stadig er der .. og så er der os 1-2 biler mere .. men kan jeg ik helt huske..
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 681
jun 2006
Følger: 51 Følgere: 49 Biler: 1 Emner: 210 Svar: 1.975
HVOR HELDIG KAN JEG VÆRE???