{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervognsbehandling
  • #1   5. jul 2018 Kan anbefale Dinitrol.

  • #2   5. jul 2018 Toytota bruger Suvo og det virker.

  • lasse b
    lasse b Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 22
    #4   5. jul 2018 Kender i et godt billigt sted?

  • #5   5. jul 2018 Autocenter København er godt men ikke billigt, men jo mere du risikere jo dårligere bliver det ofte udført og jo mindre bliver adskilt og vasket før behandlingen smiley
    Måske en ide at skrive hvor henne i lavdet


  • #8   6. jul 2018 #3 nej det er ikke ligegyldigt. Snasket der bliver skudt på er forskellige og derved forskellige i materiale komponenter. Eks skal man løb fra en Mercedes w202 og w210 hvis der stå Pava nogle steder da Pava kan opløse den sealer Mercedes brugte på de modeller. Så det er ikke ligemget hvad du vælger.

    #6 det brude ikke undre dig. 30km uden for København koster en 1 Værelses lejlighed 6000kr. Om måneden. Så det er ufattelig dyrt at bo i København. At man overhoved har lyst til det i første omgang er mig dog en endnu større gåde end hvad der kom først, hønen eller ægget



  • #10   6. jul 2018 Ved at Toyota bruger Suvo i Vinderup om det er Toyota i Skive eller Holstebro ved jeg ikke men der stod mange ny da jeg var inde med min Golf2.

  • #11   6. jul 2018 inden bilen er 5 år gammel er den kun cirka 40,000 kr værd hvis du er heldig.

    så spørgsmålet er om det kan svare sig at bruge penge på sådan en behandling. så hvis du ikke vil køre i den i 10 år eller mere, er det spild af penge for en bil i den pris klasse


  • #13   6. jul 2018 #12
    lige meget hvor mange gange jeg læser hvad du har skrevet forstår jeg det sgu ikke.
    tror lige du skal stille den fadbamse lidt væk =)


  • #15   6. jul 2018 suvo eller dinotrol er ikke imponeret over pava

    men det ville da være en start at skrive til et par steder hvad de vil have for det, du kan være heldig at de kører tilbud på det

    da jeg fik min mercedes undervognsbehandlet ved Suvo gav de 20 % på det tidspunkt så der var nogle penge at spare, de ville dog have 300 kr pr døgn for lånebil men fik dem snakket ned til kun at betale for en enkelt dag


  • #16   7. jul 2018 Jeg roder en del med gamle biler og kan se at suvo i hulrum stadig er klistret selv efter mange år. Det anser jeg for positivt. Men som andre skriver er det nok manden der udfører behandlingen der har størst effekt. Jeg tror selv den første behandling er den vigtigste.
    Mvh. Gert


  • #17   7. jul 2018 #11:
    Billigste 4 år gamle Aygo på bilbasen koster 59.900 og den dyreste 83.500. Så den holder ikke helt.


  • #18   7. jul 2018 #17
    skriver også 5 år og du skal lige huske på det er forhandler pris det er jo ikke den pris du kan få for den med mindre du er heldig at sælge den privat.

    det er jo en bil man siger køb kør og smid væk bil. man får ikke ekstra ved at smide 3000 kr i bilen ved at give den undervogns behandling.

    https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/aygo/10-vvt-i-t2-air-5d/3691171


Kommentér på:
Undervognsbehandling

Annonce