{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.059 visninger | Oprettet:

Kan man køre med afknækket bagpot? {{forumTopicSubject}}

Hey
Vaskehallen nuppede lige det yderste stykke af bagpotten, som man kan se på billedet.
Men er det nødvendigt at skifte bagpotten, eller kan jeg køre videre uden bilen tager skade?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man køre med afknækket bagpot?
  • #1   11. jul 2018 Du er nød til at skifte udstødningen op til mellempotten. ! Du må ikke køre videre uden rørhale.
    Det Lærer man da når man tager kørekort. ?


  • #2   11. jul 2018 Så lang tid der ikke trækker udstødning gas ind i bilen. Så det bare og kør så gør det ikke noget.

  • #3   11. jul 2018 Ro på ultralydsmanden.
    Det der gør intet, men man kan jo så tænke sig til om resten af udstødningen er ligeså rådden, så få den lige tjekket efter af en der ved lidt om biler, for hvis bagpotten knækker i den anden ende, så kan den faldet ned og rive bagkofangeren af under kørsel og endnu værre, så kan den falde af på motorvejen til fare for andre.
    Men er resten af systemet fint og gummiophæng ikke er møre, så ville jeg måske blot sætte en stump rør, eller en flot rørhale på, så det ikke så så slemt ud smiley


  • #7   20. jul 2018 Jeg har kørt i en vogn for maaaange år siden, hvor den var gået fra helt oppe ved forrøret... Kæft det larmede og var sikkert VILDT sej nede på grillen... eller smiley

    Men der tænkte jeg da også, at ramte "mellemrøret" noget, så flåede den jo fandme bilen halvt over smiley smiley


  • #9   31. jul 2018 Mja okay, SÅ voldsomt synes jeg ikke det var dengang.

    Men det var også kun en 1.3


Kommentér på:
Kan man køre med afknækket bagpot?

Annonce