{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.349 visninger | Oprettet:

Mazda 3 sedan sport 2.0 {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, jeg står med et underligt problem.

min motor lampe lyser og har testet engang før hvor vi slettet fejlen, ca 1 mdr siden.

nu den kommet igen og siger samme fejl som er:

Lamsonde bænk 1 sensor 2
Spændning for høj.
p0138

Er det min sonde der driller? eller er det min kata...?
For fik at vide det en af dem der skaber sig, men kan ikke sige hvad, og jeg har dsv 2 kata siddene, og det dyrt at vægle for kort og vil nødig smide for mange penge væk udødigt, samt er den holdt op med at lyse igen efter ca 40 km

Nogen som har haft den samme fejl før evt på samme model. som kan med gangti sige at hvad der driller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mazda 3 sedan sport 2.0
  • #1   13. jul 2018 Den siger jo hvilken af sensorerne det er...

• #2   13. jul 2018 Det kan nemt være lampasonde der er defekt . men tjek nu lige stikket og ledninger til den også. da mange skifter dem og først bagefter begynder at måle gennemgang. Så tjek stik og ledninger.plus mål fra stikket af og op til styreBoxen/ecu stikket. at der er gennemgang med multimeter først inden du køber ny lampasonde. tjek også at din katatylastor er i orden. da det også kan give fejl vis den ikke er det.

• #3   13. jul 2018 Ved godt den skriver det, men det fordi jeg var hos mekanikeren og han havde set samme fejl på en toyoto og den var der skiftet lamdasonde på og det hjalp ikke, så det mere for at finde ud af hvordan jeg bedre kan sikere mig.

Og tak for svaret jeg vil prøve at finde en der kan teste for mig

Kommentér på:
Mazda 3 sedan sport 2.0

Annonce