{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.619 visninger | Oprettet:

Bmw forum/5erbmw.dk {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Har fået mig min drenge drøm(ældre BMW) men kan ikke finde nogle forums med aktivitet. Har tilmeldt mig 5erbmw.dk men bliver ikke godkendt af admin, så tvivler på forummets aktivitet. Hvad bruger BMW drengene idag? Da jeg ikke gider el bruger facebook søger jeg helst noget der ikke kører over facebook.

God sommer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw forum/5erbmw.dk
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   18. jul 2018 Bimmerfest.com er nok eneste der efterhånden stadig er aktivitet på..
    Der er ingen ordenlige danske, de er alle hoppet på fjæsen


  • #2   18. jul 2018 "Da jeg ikke gider el bruger facebook søger jeg helst noget der ikke kører over facebook. "

    Get used to it desværre.. Jeg nød også de ældre BMW forums, men de er historie. Platformene var så oldschool at de nye generationer ikke brugte det.


  • #3   18. jul 2018 Det er bare på Facebook der sker idag, sæt igang smiley

  • Mikael E
    Mikael E Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 10
    #4   18. jul 2018 Jeg synes nu stadig der er lidt aktivitet på bmw5er.dk, men indrømmet - det er blevet noget mindre gennem de senere år.
    Jeg har være medlem i de sidste 10 år.


  • Mogens J
    Mogens J Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   18. jul 2018 Jeg syntes også der er god aktivitet på mit forum og alle er velkomne hvis man udfylder for og efternavn samt by, som man kommer fra.

    Hvis man undlader nogle af ovenstående informationer slettes profilen.


  • #6   19. jul 2018 Nå, skal overveje det der facebook, men tænker den dille snart er ovre;) Har tilmeldt mig 5erforum men har stadig ikke modtaget aktiverings mail fra admin(han må være på ferie eller selv hoppet på facebook)

    Mogen J: Vil gerne med i dit forum, hvad hedder det?

    Har rigtigt mange spørgsmål, store som små. BG er ok, men ville hellere irerterre folk med samme interesse med mine mange spørgsmål;)


  • Mogens J
    Mogens J Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #7   19. jul 2018 5erbmw.dk/forum


  • #8   19. jul 2018 Mogen J: Er det dig der står for det forum? kan du ikke godkende mig så? Bruger navn "Kongen" da jeg gerne vil komme igang med mine spørgsmål...

  • Kurt  L
    Kurt L Tilmeldt:
    nov 2003

    Svar: 21
    #9   19. jul 2018 robert # Hvorfor kan du ikke bare bruge dit rigtige navn på 5erbmw.dk, det gør vi andre da og uden problemer..

  • Mogens J
    Mogens J Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #11   19. jul 2018 Du kan sagtens hedde kongen i bruger navn. Men du havde udfyldt efternavn i feltet til By

    Opret dig igen. Så godkender jeg


  • #12   19. jul 2018 Bruger navn er bare "et Navn" Jeg hedder rigtigt Steen Rasmussen 140283-12xx. Men i forums syntes jeg det er ligegyldigt. Men ked af jeg havde fået oprettet forkert, det får jeg ordnet. Takker

  • #13   19. jul 2018 Så du hedder Steen, men Robert og så kongen? smiley

    Altså kongen forstår jeg, men hvordan kommer man fra Steen til Robert? smiley


  • #14   19. jul 2018 Ja kært barn mange navne;)

  • #15   19. jul 2018 Det er fint at være flere steder på en gang, det skader ikke, at få inputs fra flere vinkler smiley

    Robert: Facebook er ikke blot en dille, det kan jeg garantere dig for smiley


  • #16   19. jul 2018 Allan P: flere inputs er altid godt, syntes bare facebooks principper og den konstante anmodning af venner m.m... er pisse irrerterende. I Gl type forums bestemmer man helt selv hvad og hvor meget man vil deltage m.m...

    Det bunde også i jeg ikke har brugt det og er dårlig til at bruge det/lave indlæg m.m...

    Jeg er nok bare lidt gammeldags og har umiddelbart de venner jeg har brug for og tid til. Vil hellere læse i min Haynes manual end at se hvad alle andre går og laver, spiser, skider m.m smiley


  • #17   19. jul 2018 "Allan P: flere inputs er altid godt, syntes bare facebooks principper og den konstante anmodning af venner m.m... er pisse irrerterende. I Gl type forums bestemmer man helt selv hvad og hvor meget man vil deltage m.m... "

    Så er det fordi man ikke vil lære. Du kan sagtens lave en profil som andre ikke kan ansøge som ven. Så det er akkurat ligesom et forum udover at det også giver dig mulighed for at kommunikere via f.eks. Messenger med en der skal hjælpe dig med din bil.

    Jeg er 33 og oldschool på mange punkter og kom "først" på fjæsbogen i 2009 noget modvilligt. Men man kan bruge det til langt mere end nogle forstår smiley


  • #18   19. jul 2018 Thomas M
    Så har du ikke været sent på den, så mange brugere var der heller ikke i 2009, sammenlignet med nu smiley

    Facebook kan bruges til meget, og alt det ligegyldige for den enkelte er let nok at filtrere fra smiley
    Google kommer også med noget crap, men derfor er det alligevel et super værktøj.


  • #19   19. jul 2018 Allan: Det var også mere i forhold til min venne og omgangskreds at jeg mente med "sent" smiley De havde jo allerede 350 venner hver inden jeg overhovedet var på smiley


  • #21   19. jul 2018 For en som mig der gør sig i musik er facebook en nødvendighed. Jeg er godt klar over at de 1350 venner jeg har, og 2000 likes på en side ikke alle er folk jeg kender - men det tjener penge.

    Facebook er en tidsrøver hvis man ikke selv sætter sig en begrænsning. Jeg bruger 85% messenger og 15% facebook.

    Til gengæld så er det vel positivt med 1350 "venner" når man lige står i USA og skal have hjælp til noget, eller hvis man har brug for at arrangere pakkeforsendelse igennem Ebay uden at de sender til DK. Jeg har fået hjælp til meget af folk der tilføjet mig grundet min musik, og de har hjulpet en del gange.. Så det er ikke alt sammen skidt.

    Til gengæld har jeg ikke brug for at skifte profilbillede hver 6. dag, eller smide billeder op af mit daglige måltid eller checke ind alle de steder jeg kommer. Andre kan heller ikke tagge mig i ting uden at jeg får en notifikation til godkendelse først.

    Det positive ved facebook kontra nogle år tilbage er at man ikke får spilanmodninger mere.. Det var da et had der kunne skabe mord..:D


  • #22   19. jul 2018 Thomas M

    Den slags bliver der også gjort rigtigt meget for, og som du siger, så er det blevet meget bedre smiley Facebook har jo kreeret noget der ikke fandtes før dem, så de har jo lige skullet tune sig ind på det, som der passede på brugerne.


Kommentér på:
Bmw forum/5erbmw.dk

Annonce