{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.858 visninger | Oprettet:

Audi A4 - typiske problemer? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på en Audi A4 2,0 fra 2001 - benzin motor.. smiley
Den har kørt over 350.000 km står super pæn. Men jeg er lidt skeptisk!
Den har en ABS lampe der lyser og han siger den “ryster/hopper” en smule ved acceleration.
Mekaniker siger 4 nye tændrør.
- det ER en billig bil! Og jeg skal “bare” have den til at kunne køre 1-2 år i hvert fald. Regner med at køre max 8-10.000 km årligt, så den bliver ikke gennemtævet.

Hvad har I af kendte problemer på denne type bil??? Er det totalt no go??
P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 - typiske problemer?
  • #1   18. jul 2018 Deres benzinmotor er bare lækker

  • #2   18. jul 2018 abs ringe bag kan driller en del.
    da de kan sidde skæv eller være knækket


  • #4   18. jul 2018 Tændspolerne er LOOOORT på dem. Iøvrigt kan det også være ABS blokken der er færdig. Så hvis ikke du evt har en tester vil jeg nok tænke en ekstra gang over det smiley blokken er nok mere værd en bilen

  • #5   18. jul 2018 De kan også bruge en del olie .men så lang tid du holder øje med olie pinden og fylder på når den mangler så gør det ikke så meget. og som folk sige bærearme foran skal man også holde øje med. da de ikke holde så længe. og så rust i bag klappen og skærm kanter. plus rust lige over forruden skal du tjekke ud. men det nu normal overflade rust så det er kun visuelt det er træls at se på. normal ikke til syn det gør nogen. og tjek håndbremse virker da bag caliberen kan hænge. og det med bilen ryster når du sætter igang. Kan være dårlig trækaksler eller svinghjul. eller et dårlige motor/gearkassen ophæng. eller det ophæng under køler er justeret forkert. tjek også centrallåsen virker og alle el ruder. da den har den alder hvor ledning nettet til døren kan knække. Det de ting jeg lige kommer i tanke om ved sådan en bil. men de plejer nu at køre rigtig godt ellers. så er den i flot stand og passet,så er det ikke et dårligere valg end så mange andre biler.

  • #6   18. jul 2018 Han har skrevet den ikke bruger olie og vand.
    Håndbremse virker
    Tester siger noget med højre bag


  • #7   18. jul 2018 bare fordi en sælger skriver det . er det jo langt fra at det passer hver gang smiley

  • #8   18. jul 2018 Jeg kan kun bekræfte alt hvad der står mht. fejl undtagen defekt abs blok. Det har jeg aldrig været ude for. Defekte abs ringe bag - slidte bærearme og rust i forskærme ses meget tit. Bærearme og skærmkanter er ret lette at kontrollere. Nu skriver du billig og ikke noget om den er synet. Jeg ville ikke bære betænkelig hvis den er synet og handles for under 10000,-, meeen tjek den nu godt inden køb.
    Mvh. Gert


  • #9   18. jul 2018 17 år gammel Audi A4 2.0 med 350000 KM og de fejl du nævner fortæller ikke den almene bilkender at det er en billig bil du går ind til. De 8-10000 Km den skal køre om året bliver hurtigt dyre i både afgifter, reparationer og brændstof.

    Videre i teksten - find noget andet.


  • #10   19. jul 2018 Den kan blive dyr i drift, men den kan også blive billig, er du gambler?
    Hvad koster den?


  • #11   19. jul 2018 Nej det er selvfølgelig korrekt.. smiley
    Bilen står til 19.900 men har fået ham ned omkring 13.000 ... så også derfor jeg er en smule i tvivl...
    Den skal synes 7. Måned 2019. smiley


  • #12   19. jul 2018 Der kan være meget med bærearme og styretøj, så hvis ikke der er masser af nye dele i de områder, så regn med du skal sætte nogen i.

    Er det en 20V med 112 hk?


  • #13   21. jul 2018 Det er vidst en 130 HK.. (synes de sagde 136 HK) ..

  • #14   21. jul 2018 130hk 2,0 benz

    Ringe motor.


Kommentér på:
Audi A4 - typiske problemer?

Annonce