{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Er reservehjuls kassen en lov krav eller . og kan det gå igennem syn {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en bmw e46 hvor jeg har tænkt mig at skære reservehjuls kassen af da der ikke er plads m3 udstødning så ville høre om der er nogle lov eller krav med det.
evt bytte reservehjulet ud med et lappe kit


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er reservehjuls kassen en lov krav eller . og kan det gå igennem syn
  • #1   24. jul 2018 Det nemmeste og mest korrekte er nok at køre forbi en synshal eller 2 og spørge til det smiley

  • #2   24. jul 2018 Det er fuldt lovligt at have reparationskit i stedet for reservehjul, faktisk tror jeg slet ikke det er et lovkrav med nogle af delene, dog er det vel en konstruktiv ændring af bilens styrke og næppe noget der lige kan godkendes... Jeg ville også smutte forbi en synsmand først men tror næppe du får lov, er det desuden ikke lettere at tilpasse udstødningen fremfor bilen? smiley

  • #5   7. aug 2018 #4 Det er bare det at brede fælge optager en del plads, som f.eks. kunne bruges til bagage eller større benzintank. Et hjul vejer også en del = øget brændstofforbrug - og ofte er et reservehjul et sparehjul, så man kun må køre et begrænset antal km med nedsat hastighed, hvis det ikke har lagt og er blevet for gammelt - så hellere en lille indbygget luftpumpe og et lappekit, der nemt kan anbringes hvor det ikke optager nogen væsentlig plads.

  • #6   7. aug 2018 Jeg har et vinterfælg med i reservehjulsbrønden sammen med en nøddonkraft og en krydsnøgle smiley Jeg har aldrig haft behov for det men det er meget smart hvis nu der skulle ske et eller andet smiley
    I Peugeoten er det ikke så let pga Adblue cirkusset så der har jeg desværre kun et lappekit men har heldigvis aldrig punkteret smiley


Kommentér på:
Er reservehjuls kassen en lov krav eller . og kan det gå igennem syn

Annonce