{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

fragtskader fra perfectstyling {{forumTopicSubject}}

hej jeg bestilte for små 6uger siden et skørtesæt hos perfect styling. Tirsdag i sidste uge modtog jeg så mine vare, jeg betalte 500kr i fragt, for at få dem bragt fra kolding til fredericia.
Jeg var ikke hjemme da de blev leveret, så det var min mor som skrev under på modtagelsen. Dagen efter pakker jeg dem så ud, og ikke en enkelt ting var som den skulle være, der var hjørner som manglede store ridser, og endda hul i det ene skørt. Om aftenen ringer jeg så til hovedkontoret i kbh. og fortæller ham at jeg havde modtaget de skørter og de var i den stand, og desuden ikke pakket ind i andet en klar plast, ikke noget luftplast eller noget, og de blev leveret af en mand som kørte i en toureg, som havde yderlige et sæt skørter i bilen. altså man kan jo sige sig selv at de vil tage skade når de ligger så tæt, uden at de er pakket forsvarligt ind.
men han beder mig så sende nogle billeder af det, som jeg efterfølgende gør. Han siger så om jeg kan undersøge hvad skadernes omfang er. Jamen det kunne jeg godt, så jeg kontakter 2 forskellige autolakere og spørger dum hvad de skal have for at udbedre skaderne, den første siger 1500 plus moms, og den anden siger de ikke kan laves ordenligt da der er hul i. Nå men jeg kontakter ham så igen, og fortæller hvad de 2 autolakere sagde. og han siger at det er en sag melllem mig og fragtselvskabet... okay dem tager jeg så kontakt til, og det er en rigtig overlegen skid, som taler til mig som var jeg et uviden 6årig barn, og fortæller mig at da jeg underskrev papiret med modtagelsen, eller min mor gjorde, så sagde jeg også god for varens stand. og det bekræfter perfect styling så efterfølgende. men de skriver følgende på deres hjemmeside...

Transportskader:

Hvis der konstateres transportskader ved udpakningen af varerne, gem da indpakningen, og kontakt dit lokale Posthus eller fragtcentral, det er dem der har ansvaret for forsendelsen, og som skal tage stilling til erstatningen af forsendelsen.
Ved ikke med jer men jeg opfatter det som om, at hvis man opdager det efter mofdtagelsen...

Nå men ville høre om der var nogen der vidste hvordan jeg står i forhold til erstatning. Håber virkelig i kan hjælpe mig for vil ikke tages ved røven af sådan noigle svin.

Vil meget gerne høre for nogen som ved noget omkring hvordan jeg står eller hvad jeg skal gøre. Har 14dages returret men det vil jeg tabe cirka 1600kr på. oig det er mange penge for mig.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fragtskader fra perfectstyling
  • #1   8. nov 2006 Du skal ringe til fragtselvskabet igen. De skal dække det hvis det er under fragten det er sket. Man kan jo ikke se inde i pakken at det har taget skade, først når det pakkes ud. Så den skal de æde!

  • #2   8. nov 2006 Ring til forbrugernævnet, de ved bedst. Sidste år sku' jeg få skfitet en sub, men kunne ikk pga. det var en demovare, og da firmaet *HOST T-LUDERSEN HOST* ikke havde skrevet det på deres side eller noget andet, kunne jeg ik få mine penge tilbage.

  • #3   8. nov 2006 Ja jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor folk bliver ved og købe ting hos perfect styling ,jeg tror aldrig jeg har hørt noget godt fra dem.... hver gang man hører deres navn er det i forbindelse med noget dårligt...

    jeg tror ik der er meget du kan gøre da der er blevet skrevet under... man SKAL ALTID tjekke det INDEN man skriver under... selvom det betyder man skal stå og pakke det hele ud nede på posthuset hvis det en skade på papkassen... !


  • #4   8. nov 2006 Puha den er hård.

    Jeg ville nok prøve at ringe til fragtselvskabet en gang mere.

    Sker der ikke noget, så må du ringe til hovedkontoret i stedet for den lokale afdeling.

    Er det ikke nok, så skriver du et anbefalet brev, for du forklarer forholdene, og hvad der efterfølgene vil ske hvis ikke de udbedrer problemet straks.

    (feks at du går til pressen, eller spreder omtale på internettet, eller lign)


  • #5   8. nov 2006 vis modtageren har skrevet under er fragtselvskabet ude af det og så er det en sag mellem afsender og modtager.. som han skriver at fragtselvskabet siger at det er en sag mellem afsender og modtager er rigtig nok.. da han har skrevet ubder på fragtbrevet har han sagt god for standen..

  • #6   8. nov 2006 Mange tak for de mange gode forslag, ringer til forbruger nævnet i morgen.

    det er hele tiden hovedkontoret hos perfectstyling som jeg har snakket med.

    kan desværre ikke snakke med fragtselvskabet, og manden jeg fik fat i begge gange er skudt i bolten..

    kom gerne med flere komentare hvis du har noget so m jeg kan prøve


  • #7   8. nov 2006 thomas:
    Hvilket jo er totalt latterligt, fordi så skal fragtmanden i virkeligheden blive og vente til man har pakket tingene op, og sat dem til strøm (hvis det nu var noget elektronisk) - før man kan skrive under, og han kan komme videre... Så hvis reglerne er sådan, burde de laves om.


  • #8   9. nov 2006 når der er skrevet under på at varen er leveret har man samtidig skrevet under på at varen er i ordentlig stand... så fragt selskabet kan ikke blive hængt ud....

    husk altid tjekke jeres varer når de bliver leveret også er det lige meget hvor lang tid det tager, for det er jer som der skriver under på tingene og dermed hæfter for de er i ordentlig stand....

    bare hvad jeg havde og sige...


  • #9   9. nov 2006 Puhaa, det var en svær en, gider næsten ingen gang tage stilling til det, fordi så får selv jeg hovedpine af hvor fucked up Perfekt styling er.

    Her er nogle billeder af en anden slags skade

    1 http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/433997.jpg
    2 http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/433990.jpg
    3 http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/433993.jpg


  • #10   9. nov 2006 Jeg vil mene at du skriver under på om pakken er i pæn og hel stand, hvis den er det kan fragtfirmaet ikke gøres til ansvar, og hvis indpakningen er ok men varen inden i er ødelagt/defekt så er det sælger/firmaet (Perfect Styling) der hænger på den, sådan foregår det når jeg modtager pakker i min butik.

    Mvh.


  • #11   9. nov 2006 Mange tak for de gode råd. kom gerne med flere

  • #12   9. nov 2006 hvilket fragt selskab ???


  • #13   9. nov 2006 logiheim.. det ligger i kolding

  • #14   9. nov 2006 Milad b. mon ikke der er en hjerneskade

  • #15   9. nov 2006 Jeg købte engang en Pocketbike.

    Da postDk kom med Pakken skrev jeg under på jeg havde modtaget pakken.
    Jeg pakker den ud også er nogle af kåberne ødelagte.

    Jeg ringer til Postdanmark med det samme fortæller dem hvad der er sket.. De ville selvf. Gerne dække skaderne.

    Så syntes det er underligt at du ikke kan få dækket dine skader ?
    Selvom du ikke har fået fragtet det med Post danmark.
    Men det er må jo være samme regler alle steder ?


  • #16   9. nov 2006 ja det burde det være, men har lige snakket med forbrugerrådet, og de er på min side med hensyn til erstatning, men de kunne ikke tage min sag da, de ikke tager sager ind som angår biltilbehør. men hun gav mig et nummer på en gratis advokat som kunne hjælpe mig, så har lige skrevet et fint brev til perfect styling, og hvis de ikke reagere på dette, tager jeg kontakt til advokaten

  • #17   11. nov 2006 Så BG nu fik jeg erstattet skørterne. Perfect styling er gået med at til at betale det som det koster at raperere skørterne. Så jeg vil bare sige at deres servise har været god nok over for mig, men synes stadig man skal kæmpe, lidt for at få din sag igennem.

    Men mange tak for de gode indlæg fra jer, det var super.


Kommentér på:
fragtskader fra perfectstyling

Annonce