{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Golf plus 1.9TDI DSG 290.00km årg.06 godt eller skidt? {{forumTopicSubject}}

Hej BG'er.

står i den situation at jeg er blevet tilbudt en gammel Golf Plus.

mit spørgsmål er, vil i mene den har kørt for mange KM (290.000) ifh. til slid?
bilen er okay veldholdt alder/km taget i betragtning. motoren er jeg ikke bange for og alle service er overholdt. er dog mest bange for om gearkassen er stærk nok efter så mange kilometer?
kom gerne med jeres erfaringer omkring dette, på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf plus 1.9TDI DSG 290.00km årg.06 godt eller skidt?
  • #1   26. jul 2018 Hvordan med rust og er prisen god?

  • #2   26. jul 2018 der forefindes rust i begge forskærme. en smule på bagklappen meget reel at se på. prisen er 20.000,-

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #3   26. jul 2018 Mine forældre kiggede på samme bil for et par år siden,hvad jeg erfarede efter lidt research var at gearkassen vidst er ok hvis den ellers har fået service til tiden.
    Men motoren er vidst ikke så god i dem (du må ikke forveksle den med 1.9'erne i Golf 4) da de har en hang til indimellem at stikke et ben ud igennem siden.


  • #4   26. jul 2018 vis det er en 1.9 pd tdi med kode bls. Det den type der har det med at sætte en stang ud igennem siden. men de er jo også lavet med andre typer i 1.9 tdi så tjek koden ud på motoren. ang gearkassen er den passet med olie skift og det så plejer de at køre lang. men tag ud og prøv den fra den er helt kold af og lyt mærk. om den ikke skifter som den skal og kør ind til den er godt varm og se om den stadig skifter som den skal . er alt i orden ville jeg ikke være bange for den. og at den også går i bag ude lyde både kold og varm. og så når du får den få lavet et service på motor og gear med det sammen. Det altid godt at gøre ved ældre bilen. også selv om ejeren siger det lige er gjort. for selv om det kan man ikke altid stole på det. vis bare det er snak.plus så ved du 100% selv at alt olie og filter er nyt.

Kommentér på:
Golf plus 1.9TDI DSG 290.00km årg.06 godt eller skidt?

Annonce