{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjedre strammer i stedet for nye fjedr
  • #1   10. nov 2006 Hmm et sæt fjedre kan da fåes for 7-800 kroner og opefter, afhængig af kvalitet og bil og så er der jo godkendelse und alles med, så du ikke får beatdown i synshallen smiley
    Og sporing kan alle værksteder da næsten klare. Har lige fået stillet cambervinkel og sporet min for 500...

• #3   10. nov 2006 hmm okay.. jeg har baret været på div. i roskilde.. men uden held.. har fundet noget nær osted som vil for 1500... så der tænkte jeg rend mig hvis det koster så meget generalt.. men det er da lidt med 500kr.

• #4   10. nov 2006 Alle større dækmontering firma'er kan lave en 4 hjuls udmåling.

Og i Aalborg ligger prisen på 600-700 kr

Og dine ide'er ang fjedre syntes jeg HELT bestemt du skal droppe. Har du ikk råd til et rigtigt sæt fjedre . Så stop. det er altså ikk legetøj du leger med. Du leger med dit eget liv og ikk mindst vores liv .

• #5   10. nov 2006 jeg har skam råd til fejdre.. ville bare ikke give 1500 for en sporing.. da jeg syntes det er meget for så lidt

• #6   10. nov 2006 Det lyder også meget dyrt.

Fat i nettet og find de forskellige værksteder og ring til dem. kan jo nemt svare sig at køre 100 km hvis du kan spare 700-800 kr

• #8   10. nov 2006 Du er oxo så pisse klog Per *GG*

Skal vi snart have nogle pils igen

Kommentér på:
fjedre strammer i stedet for nye fjedr

Annonce