{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

toyota rav4 anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg skal til at skifte en original enlæg til en 2din anlæg da der er plads til sådan en. Tror bilen er fra 2008-2009, har sådan en bil canbus??

Link til anlæg https://m.ebay.com/itm/8Core-Autoradio-Android-8-0-4GB-RAM-GPS-Navi-DVD-DAB-f%C3%BCr-TOYOTA-RAV4-Hilux-RunX/182706721386?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Så vidt jeg kan se så er kablerne til iso stikket er klar, så det ligner ikke noget med man skal klippe og samle/lodde ledninger. Men jeg vil alligevel være sikker på det med canbus pis.. Det er ikke min bil så jeg kender ikke ret meget til den

Andet spørgsmål : er det nemt at pille sådan et original anlæg af? Uden speciel værktøj.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  toyota rav4 anlæg
  • #1   2. aug 2018 Da vores Radio/navi blev taget ud af vores Avensis (2013) slukkede instrumentbrættet også, samt bilen kørte med konstant nærlys da lyssensor osv bliver deaktiveret når radioen ikke er monteret smiley
    Om det kun gælder uden radio eller også med en anden radio i ved jeg ikke, Toyota gjorde dog et eller andet mens vores radio blev repeteret så speedo og de mest basale funktioner virkede smiley


  • #2   2. aug 2018 har set det ske før da de nyere Toyota køre lys og andre ting gennem radio. men man kan også finde og koble nogen ledninger samme bag. så kan man sætte en uoriginal radio i uden problemer. men man kan også købe en interface/addator/iso stik og montere bag radio vis man støder ind i det problem. så det kan nemt løset det problem der er også uorginale multimedia der har indbygget så alt bare passer bag. men lige om den på eBay gør kan jeg ikke sige. da der er 1000 forskellige af de typer til salg der inde.

  • #3   2. aug 2018 Ja vores kører alt fra kørecomputer til lys og dørlås indstillinger gennem skærmen smiley

  • #4   2. aug 2018 :s sikke noget mærkelig system. Lad os sige ens anlæg bliver stjålet kan man så ikk starte bilen og køre hjem??

    - skal der kodes noget så? Når den anlæg er monteret? Håber i hverfald der er strøm på når anlæg er monteret smiley

    Sidste spørgsmål: hvis man nu støder til et problem og den nye anlæg IKKE virker og vil montere den gamle igen. Har den originale anlæg en kode? Husker anlæg koden til bilen eller skal den indtastes igen? Så man ikke liiige slåsser/skændes med ejeren af bilen haha smiley


  • #5   3. aug 2018 Bilen starter og kører fint, men instrumentbrættet er slukket på nær nærlys indikator og blink når man blinker osv smiley
    Vores skulle ikke kodes og det havde været inde hos Toyota DK i 4 uger til reparation smiley


  • #6   3. aug 2018 Det er nemlig min nabos bil (en kvinde) hun så min Android anlæg i min getz samme mærke men hendes er bare bestilt til Toyota rav4.. Tror bare jeg dropper med at montere det så hun finder en anden til det.

    - Du/I kender kvinder.. Hvis der ikke noget der virker pludselig så snakker de en evighed med du har ødelagt min bil smiley


  • #7   3. aug 2018 Er hendes Rav-4 med touch/navi?

  • #8   3. aug 2018 Nej uden.. Gammel dags lort

  • #9   3. aug 2018 Ligner den her..

    profilbillede
  • #10   3. aug 2018 Så tror jeg ikke det er et problem at skifte den smiley

  • #11   3. aug 2018 Så har jeg monteret det. Alt virker fint. Fuck det var pisse nemt smiley

    profilbillede
  • #12   4. aug 2018 Ser sku lækkert ud smiley

  • #13   4. aug 2018 Håber ejeren synes om det samme smiley for hun skulle købe en 1din anlæg fra thansen (deres eget mærke lort) til 350 kr. Så sagde jeg til hende at det vil se pisse grimt ud til sådan en bil også selvom man køber rammen. Lokket hende til at købe et anlæg til 2300 hahah smiley

Kommentér på:
toyota rav4 anlæg

Annonce