{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.108 visninger | Oprettet:

Jesper M
Jesper M
Tilmeldt:
27. jan 2017
Følgere: 27 Emner: 17 Svar: 60

Ferie - Udeblivelse fra periodisk syn {{forumTopicSubject}}

Da vi er på ferie og har glemt ALT om periodisk syn, kan vi ikke nå at få den synet inden datoen. Vi kommer dog hjem 3 dage efter den periodiske synsdato.

Kan læse mig frem til man modtager 2 omgange af 2000 kroner hver i bøde. Er det allerede dagen efter man modtager første omgang? og kan man være så uheldig at politiet inddrager nummerpladerne 3 dage over tiden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie - Udeblivelse fra periodisk syn
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #1   15. aug 2018 Der går vist 4 uger før der sker noget med bøde, men nummerplader kan sagtens blive inddraget hvis du møder en emsig betjent.

  • #2   15. aug 2018 3 dage burde ikke være noget problem.

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   15. aug 2018 rykker og bøde efter 30 dage ..

  • #4   15. aug 2018 Nyd du bare din ferie,, politiet tager ikke dine nummerplader eller giver dig en bøde, før at der er oprettet en synssag på din bil, du får sikkert bare en ny frist, og den må du forholde dig til,,,

    Kender en der lige har trukket sidste frist for syn i ca- 2 måneder uden af få en bøde, han kørte dog til syn på sidste dagen for fremstilling men det blev et omsyn, og dette overholdte han ikke, men måtte til nyt syn igen, 1½ måned efter anden frist, og han fik omsyn igen, som han klarede efter 5 dage...
    Han fik ingen bøde eller lign, bare en ny synsfrist.

    Har dog hørt at den kan trækkes i ca. 10 uger, uden bøde, før de opretter en synssag på den, politiet gør intet før de får besked på det, eller fristen er overskredet helt vildt.

    Så nyd resten af ferien....


  • #5   15. aug 2018 Jeg har en bedre ide. Jeg holder ferie for dig og du tager bilen til syn??

  • #6   15. aug 2018 Min var indkaldt til d. 3/6, 3/7 kom der en rykker og ny dato for sidste dag for syn - mener det var 4 uger og oplysning om at hvis den ikke var synet der, kom der bøde. Så ingen panik smiley

  • #7   15. aug 2018 i_ipek

    Den sidste ferie skal du sikkert nok få spoleret, det var pænere at du tilbød at syne den for manden uden beregning.....

    Bare en tanke.... smiley smiley


  • #8   15. aug 2018 Du kan være uheldig at blive stoppet i en razzia og få taget pladerne, men syner du den 3 dage efter den første indkaldelse er der ingen ko på isen, andet end hvis du bliver stoppet af politiet inden.
    Jeg har lige fået frist til den 18. Septmeber på en bil jeg sku ha haft synet den 17. Juli og først derefter sku bøden komme, så vidt jeg ved, men det har jeg dog aldrig afprøvet i praksis smiley


  • #9   15. aug 2018 jeg tænker lidt at du jo sagtens kan bestille tid til bilsynet, mens du er på ferie, så kan de jo se at du er klar over det og at du gør noget ved det oveni.

  • #10   15. aug 2018 #7 han er fra kbh så det er nemmere at rejse direkte fra Århus end at hente bilen smiley jeg tager ferien hehe

  • Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2017

    Følgere: 27 Emner: 17 Svar: 60
    #12   17. aug 2018 Tak for svar gutter! Vi sover trygt igen smiley

Kommentér på:
Ferie - Udeblivelse fra periodisk syn

Annonce