{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206- hvad skal jeg kigge efter??
  • #1   19. aug 2018 Bagbro

  • #2   19. aug 2018 Du skal kigge efter noget andet smiley

    Ja det var nok et lidt useriøst svar på et reelt spørgsmål.. men kig efter el fejl og fejlmeldinger, lysende lamper.. som nævnt bagbro


  • #3   19. aug 2018 Rust er ikke noget, du skal være særligt opmærksom på. De er ret godt beskyttet. Men ja, bagbro er et kendt problem, som er lidt pebret at skifte.

  • #4   19. aug 2018 Bagbro - Du kan hoppe lidt på bagenden og sikre dig den kører op/ned, da den kan sidde helt fast.
    Og så kig på hvordan baghjulene hælder ind af, hvis de hælder meget = Død i lejerne.
    Derudover bumlelyde fra undervogn, da sporestængerne også går til på dem.
    Nu ved jeg ikke hvad bilen koster og hvor meget du evt selv kan lave, men det er jo ikke en bil der er vanvittig dyr i dele, og en ny renoveret fejlfri bagbro fåes for ca 3000-3500 med montering hos Billigbagbro.dk. smiley
    En 206 er ikke den værste bil, en 206+ er tilgengæld noget rigtig lort man skal holde sig fra. smiley


  • #6   19. aug 2018 Tak for jeres input, bilen er nu købt sammen med min datter på 18 år, hendes første bil, hun er glad og har selv betalt den, den har kørt 118000km, og er i rigtig god mekanisk stand, den kører faktisk rigtig godt, dog er det en typisk storby bil, små bulet og meget afbrændt i lakken, men den har nok aldrig set en vaskehal og voks, den er fin indeni, og så skal den først synes om et lille års tid, så er de 5500 nok ganske rimeligt for den smiley hun skal give 13000 om året i ansvar på den smiley P.S jeg kan lave det meste på den selv.

Kommentér på:
Peugeot 206- hvad skal jeg kigge efter??

Annonce