{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 - Noget går på højre forhjul {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har mig en Peugeot 206 som kører rigtig fint. Der er desværre det lille problem, at når jeg drejer skarpt til højre, så er der noget som går på højre forhjul. Jeg har ingen forstand på biler, så jeg aner derfor ikke hvad det er. Jeg har dog haft bilen løftet op og fundet synderen. Jeg har vedhæftet et billede. Kan i forklarer mig hvad det er, og hvorfor det går på?

Mvh Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 206 - Noget går på højre forhjul
  • #1   20. aug 2018 Det er din styrkugle/tandstang du rammer, og det må den ikke, hvilken hjul har du på bilen?

• #2   20. aug 2018 Jeg kan nemt se hvad fejlen er . Der er bleven monteret en styrkugle fra v.s i h.s så det der for den går på. køb en ny styrkugle til Højer siden. den koster ikke meget .og få den monteret og evt sporet. vis ikke i er heldige og får den justeret rigtig ind igen. tjek lige v.s siden også og tjek at der ikke også er monteret en forkert i den side nu når er i gang. her er hvordan en Højer siden skal så ud læg mærke til hvordan den er lavet.

profilbillede
  • #3   20. aug 2018 her er et bedre billedet. så kan I nemmer se at den buer den forkerte vej. og derfor er den til v.s den der er monteret i Højer. smiley vis de ikke fejler nogen dem der sidder der nu. og de evt begge er forbyttet. så kan I jo også bare bytte dem rundt så det passer. men igen de koster ikke meget nye .

profilbillede
  • #4   21. aug 2018 #2 heldigvis en getz styrekugle passer til begge sider så man ikke oplever disse problemer smiley

Kommentér på:
Peugeot 206 - Noget går på højre forhjul

Annonce