{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

tur til Nordschleife {{forumTopicSubject}}

Godaften

jeg har brug for jeres hjælp.
Jeg vil ned og se nogle spændende biler og da jeg ikke er til messer eller driftshows men mere racerbaner.

jeg vil utrolig gerne opleve Nordschleife Touristenfahrten men hvordan gør jeg det? jeg har været inde på Nordschleife hjemmeside men finder kun info til kører, jeg vil jo derned som tilskuere.

på forhånd tak

Jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tur til Nordschleife
  • #4   22. aug 2018 Der er en kalender på deres hjemmeside. Det er gratis, at stå og kigge på banen uanset hvilket event, og der er en sti som går hele vejen rundt. Du skal selvfølgelig betale for tribune plads ved løb som VLN, men du kan stadig bare gå rundt diverse steder og kigge. Glæd dig til at komme derned!! Det er himmel på jord.

• #5   23. aug 2018 Jeg kan i den grad anbefale en taxa tur på banen. Der findes flere udbydere, og mange af dem giver dig mulighed for at filme med deres udstyr, du skal bare købe deres lidt dyre sdkort... stadig alle pengene værd. På min ene tur overhalede han omkring 17 forskellige biler... og de lå ikke i klumper. Taxaerne kører hurtigere end jeg ville kunne i nogen af mine egne køretøjer (og nok også end jeg kunne i deres).
    Dyrt men særlig oplevelse. Jeg valgte en tur i en porsche og bestemte mig først dernede. Der kan typisk være enten 1 eller 3 personer med i bilerne.
    Jeg kæmpede med at finde gode udkigspunkter, men skal så også være ærlig og sige at jeg ikke undersøgte en skid før jeg stod dernede, og selv der var det for mig(fordi jeg er sær), sjovere at prøve at gætte hvor de gode steder er, end at google dem.
    God tur....

• #6   23. aug 2018 Enig Thomas G! Taxi'er er virkelig sjove og jeg anbefaler Apex. De har både en McLaren 720s og en Team Schirmer tunet M3.

Kommentér på:
tur til Nordschleife

Annonce