{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Rat, vibration råd søges. {{forumTopicSubject}}

Hej. Min bil begyndte med at få problemer med at, give vibration under bremsning. Har for nogle mdr siden, skiftet til nye, bærekugler og fik den sporet til. Men nu vibrerer rattet, når Jeg bremser. Hvad kan der skyldes? Tænker om det kan være nogle bøsninger, eller bremserne?.. kom med jeres bedste bud. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rat, vibration råd søges.
  • #1   25. aug 2018 Ved rystelser i rattet under ned bremsning, er det dine bremser.

• #2   25. aug 2018 Jakob B: kan det også være pga klodser? Hvis de er for slidt?

• #3   25. aug 2018 Ja som der bliver skreven har du nok skæve bremseskiver foran. så der skal nok nye til. I nogen få tilfælde er det selve navet der er skævt men tjek nu først din bremseskiver ud .

• #4   25. aug 2018 Freeway: håber ikke at det er hjulnav. Men tja må se imorgen hvordan de ser ude. Godt at Jeg har bestilt nogle, bremser og klodser før tiden. Så håber at de enten er bremser eller klodser. Men tænker at Jeg bare sætter alle nye dele på, at de ikke skal give andre typer af problemer.

• #5   25. aug 2018 Når du skal til og skifte bremseskiver og klodser. Så sørg for at navet er helt rent. Ellers vil du hurtigt komme til og mærke det samme i rattet. En lille smule rust eller andet der kan få skiven til at sidde skævt, skaber rystelser.

• #6   26. aug 2018 Tak Jacob skal nok huske at rengøre hjulnav godt, før Jeg sætter skiver på. Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Rat, vibration råd søges.

Annonce