{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilforsikring
  • #1   27. aug 2018 Jeg har ved etu og er rigtig tilfreds med dem, jeg sparkede rigtig meget på mine forsikringer ved at skifte der over smiley

  • #2   27. aug 2018 Danske forsikring.. Men de acceptere ikke kunder der ikke har danske bank mere som jeg ved. Før ku alle tegne en forsikring hos dem

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   27. aug 2018 ring rundt

  • #6   28. aug 2018 Jeg er selv rigtig glad for gf dog ikke det billigste sted men heller ikke det dyreste men de er nu fair nok i forhold til mange andre forsikringer når man står i rki

  • #8   28. aug 2018 Vi har haft fdm forsikring de sidste 7-8 år

    De har skiftet samarbejdspartner til tryg, og der er ændret på at fremover skal forsikring beregnes ud fra km. Så dem der ligesom os kører 30.000 km eller mere vil skulle give lidt mere end tidligere

    Derudover er der lempet en del på hvad biler og MC'ere de vil forsikre. Så man også kan forsikre mere specielle biler, hvilket man ikke tidligere kunne

    For os er den meget hurtige og gode sagsbehandling også et kæmpe plus

    Vi vil kun have et forsikringsselskab til alt, og her er fdm forsikring (tryg) for os stadig det billigste


  • #9   28. aug 2018 Tag imod at få en assurandør ud og give et tilbud.
    Fik et godt tilbud fra IF i foråret, så skiftede fra Nykredit og ku spare et par tusinde samlet på vores forsikringer.
    Så kontaktede alm. brand os så og der fik vi et tilbud, hvor vi sparede yderligere et par-3000kr i alt, på de samme forsikringer. smiley


  • Frank J
    Frank J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 6 Følgere: 1 Svar: 3
    #11   30. aug 2018 Jeg er rigtig glad for Aros forsikring. Der er ingen bøvl når man kommer med en skade. Man for en fair behandling. Samt mange informationer. smiley

Kommentér på:
Bilforsikring

Annonce