{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.169 visninger | Oprettet:

Torben K
Torben K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Automatgear og hestetrailer {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg overvejer at købe en Hyundai Tucson 1.7 diesel, der er ombygget, så den har 197 hk. Sælger, der er en ven, mener ikke, at det er hensigtsmæssigt at trække vores hestetrailer med den, pga. automatgearets holdbarhed. Vi kører med en hest max. 500 km. om året. Er der nogle her, der ved noget om dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Automatgear og hestetrailer
  • #1   2. sep 2018 Altså min omega med tomatgear trækker hestetrailer både til Holland og tyskland også i de tyske bjerge uden problemer.

• #2   2. sep 2018 Jeg kan ikke forestille mig at det vil skade bilen
    i USA er det vanskeligt at få alm gear, det bliver det vist også i Danmark engang.

• #3   2. sep 2018 med de få km du skal køre om året skulle den kunne holde til det. så lang du køre normal som man nu gør med heste bag i. så kan ikke se noget problem i det. men det jeg tror dit ven er bekymret om,er at siden den er bliver ændret og chippet så har den et Højer nm end at at gearkassen nok er bygget til. så vis man bare ikke (fyre) den af hele tiden. burde den holde fint.

• #4   2. sep 2018 Hyundai Tucson 1.7 diesel automatgear, må have 1600 kg max påhæng. Så kan automatgear vel også klare dette, når den er godkendt til 1600 kg.
    De gange du skal køre med hestetrailer, kan du jo vælge og skifte gear manuelt, hvis du føler et behov for dette.

• #6   2. sep 2018 ja au"TOMAT"gear smiley

• #7   2. sep 2018 197 hk har den næppe kun med chip, men det er heller ikke det som dræber bilen med trailer. NM er det som belaster gearkassen. Nye auto gear plejer ikke at have problemer med varmen.

• Torben K
    Torben K Tilmeldt:
    sep 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   3. sep 2018 Tak for alle de gode svar. Det bliver en Tucson smiley

Kommentér på:
Automatgear og hestetrailer

Annonce