{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Hul i gearkassen Golf 4 TDI {{forumTopicSubject}}

Jeg var så uheldig igår og køre igennem et område hvor der er en bygherre som er ved at opføre en tilbygning og ikke langt derfra, henter de sand og dumper det urene jord.

Midt på vejen ligger der så en klump af et eller andet og jeg vurdere den kan jeg snildt passere uden det giver problemer.

Men ak nej, det gav et sindsygt højt smæk i bilen, lidt a la lyden når du tager en kantsten direkte på med fordækket.

Jeg tænker ikke endvidere over det og forsætter ind til Skive hvor jeg skal se en film og da jeg kommer tilbage efter knap 2 timer og røvkedelig film, så fandme ikke om jeg spotter en stor pøl af olie under bilen.
Der opdager jeg at den klump jeg har ramt, har lige netop revet et lille stump af bundkarret til gearkaasen ved bundproppen og der drypper der fint ud med olie.

Hve har en 6 trins gearkasse liggende på en søndag som jeg lige kan smide på !!! INGEN, derfor måtte jeg se af om problemet kunne løses med udstødningsspartel og holde til jeg en dag finder en tilsvarende gearkasse eller en 5 trins.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hul i gearkassen Golf 4 TDI
  • #1   3. sep 2018 Det lyder træls.

    Godt du har styr på at du vil fixe det med lidt spartel og så vente til der engang dukker en gearkasse op du kan bruge.
    Håber ikke du skal køre alt for langt med et setup der er "defekt"

    Men hvad ville du lige med dit indlæg, jeg kan ikke læse spørgsmålet?


  • #2   3. sep 2018 Blot fortælle at man skal være vågen når man køre sådanne steder som på landet hvor bønderne styre alt og sviner vejen til med deres jordkørsel og lort.

    Jeg var ikke vågen igår og det er så mit resultat af det møde.


  • #3   3. sep 2018 Nu må du lige finde ud af hvem du vil svine?
    En bygherre eller bønderne?

    Man skal altid være opmærksom på vejen så den eneste du kan klandre er dig selv.

    Spiser du kød, brød og grøntsager og bruger du af og til mælk også? Hvis landbruget ikke var eksisterende så ville du sq nok også brokke dig... (Indsæt selv et knap så pænt ord her)


Kommentér på:
Hul i gearkassen Golf 4 TDI

Annonce