{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Has san
Has san
Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197

Att Bilgalleri (svar udbedes) {{forumTopicSubject}}

Er det ikke snart muligt at få fjernet det point system som er herinde, hver dag er der folk som igen har fået lav karakter, hvor de mener det er forkert! Det bedste løsning må være mat fjerne karekterene... så slipper man for alle de indlæg... og ja, ved godt det her er et af dem...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Att Bilgalleri (svar udbedes)
  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#1   24. jun 2004 Er der noget sjov ved at alle stort set birr uvenner over deres biler? det forstår jeg sku ikke...

• #2   24. jun 2004 Enig med Lars T.

Jeg lavede på et tidspunkt et indlæg, hvor jeg foreslog at man skulle komme med en kommentar hver gang man bedømte en bil ... fint nok at ens bil for 1, 2, 3 men kom med en kommentar, så kan andre også se hvorfor man lige pludselig har fået 1 ???

• #3   24. jun 2004 Det med at det var fint nok at man fik 1, 2 eller 3 var nu ikke ment som en opfordring .... :o)

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#4   24. jun 2004 Giver Thomas N ret...

• #5   24. jun 2004 NEJ NEJ NEJ. Under sin profil skal man kunne vælge om man ønsker at være med i karakter afgivning/stemning.

Valg 1 - Man kan ikke give eller modtage karaktere.
    Valg 2 - Man KAN GODT give eller modtage karaktere.

Så har folk selv valget ! SÅDAN!

• #6   24. jun 2004 Det med at man kan vælge om man vil have point synes jeg er en kanon ide. Jeg har selv foreslået det så mange gange allerede, og der sker ikke rigtig noget.

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#7   24. jun 2004 Tak til Bilgalleri.... hvis de eller gider svare.. hvem er egentlig ansvarlig for denne side?

• #8   24. jun 2004 De svarer aldrig, men de lytter altid med.

Jeg synes det er flot de kan forholde sig inaktive når folk brokker sig, eller giver ideer. Det er ikke meningen man skal høre fra dem, men de hører os.. lad det være sådan.

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#9   25. jun 2004 Att : Lars T... Har firmabil, og den hører ikke til her.Jeg har vel lov at sige min mening... tak...

Kommentér på:
Att Bilgalleri (svar udbedes)

Annonce