404 visninger
|
Oprettet:
Honda VTI {{forumTopicSubject}}
Heysan! jeg overvejer meget kraftigt og købe overstående bil årgang 96"97 men har lige et par spørgsmål..
1.Hvor hurtig er den standard?
2.kan den tåle og blive chippet? hvis.. hvilken ville i så anbefale? gerne link!
3.Plejer der og være noget galt med netop den model?
4.Hvad med motoren kan den holde til alle de heste? Den har jo 160hk standard i en kun 1.6 og hvis man så os lavede lidt ting ved den så det endte på ca 180 er det for voldsomt??
Håber i gider og svarer Vh Rene.J
mar 2003
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 54 Svar: 872
og de burde også holde til en lille chip og lidt sjovt.. det er ihvertfald min erfaring efter hvad jeg har hørt og læst mig til..
std. tror jeg de kører omkring 220? og 0-100 på omkring 8 sekunder alt efter hvilken model det er (sedan? osv)
dec 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 342
Det er en af de lækreste biler du kan købe. ville gerne selv have sådan en, men forsikringsselskabet ville nok ikke være så glade for mig... du har jo næsten selv svaret på dit spørgsmål om hvor hurtig den er standart, 1,6 har 160 og 1,8 har 169.
hvis jeg købte en VTI ville jeg ikke have den chippet, ikke fordi jeg at den ikke kan holde til det(for det kan den) men de 160 hk som den yder standard er simpelthen for vilde!!!
har ikke hørt noget som helst skidt eller der skulle være problemer med dem, du får en bil med en af markedets bedste motorer.
håber det kunne hjælpe dig lidt og hvis du har flere spørgsmål må du endelig skrive.
mvh
Simon
dec 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 342
og ja, driftsikkerheden er i top, de holder næsten evigt, hvis du passer den lidt.
jun 2004
Følger: 28 Følgere: 23 Emner: 43 Svar: 319
Mange tak for alle de gode svar.. .og det lyder jo rigtigt godt altsammen, så der kan vel ik være nogen tvilv om det bliver sådan en bil jeg køber mig!
apr 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 126
Honda VTI