{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Elektronisk parkeringsskive {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en parkone exclusive og var af den overbevisning at det indvendige display viste parkeringstiden altså nærmeste kvarteret og ikke klokken selv.
Har i kendskab til en elektronisk parkeringsskive der viser parkeringstiden og ikke klokken på det indvendige display da det er mere brugbart for mig..?

https://www.thansen.dk/bil/udstyr/eludstyr/elektronisk-p-skive/elektronisk-p-skive-parkone-exclusive-mt/n-937392516/pn-577257961/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektronisk parkeringsskive
  • #1   9. sep 2018 Nu valgte jeg selv en Park Life, men ingen forskel på uret. Den viser aktuelle tid på det invendige display.

Jeg undre mig dog over hvorfor det er vigtig også at kunne se parkeringstidspunktet på det indvendige display?
    Det må da være vigtigere at kunne se at uret passer.

• #2   9. sep 2018 Har jo ur I bilen og på telefonen så ved godt hvad klokken er.
    Jeg har mere brug for at kunne se om parkeringsskive har indstillet sig rigtigt og om der er liv I skærmen så jeg ikke skal gå en tur rundt om bilen for at sikker mig den virker som den skal.
    Har kendskab til en elektronisk parkeringsskive der melde en fejl E-1 mener jeg også så fik bilisten en bøde alligevel
    mener det var i forbindelse med batteriskift

• #4   9. sep 2018 De ting i nævner her, var faktisk grunden til jeg gik tilbage til analog p-skive. 3 gange havde den elektroniske ikke stillet sig, så jeg så det som en mindre irritation at stille den analoge fremfor at huske at kontrollere den elektriske.

• #5   9. sep 2018 Vores Jakob Jensen viser P-tiden og bipper desuden 2 gange når den "sættes"
    Dog er det ikke muligt sådan lige at flytte uret frem, man skal køre bilen i kort tid før det er muligt at ændre tiden smiley

• #6   10. sep 2018 Hvorfor dog sætte noget automatik i bilen, når man ikke stoler på det alligevel.

• #7   10. sep 2018 #6 enig men det er nu “træls” at bare engang glemme at indstille p-skiven også få en bøde på 800-850 kr.

Kommentér på:
Elektronisk parkeringsskive

Annonce