{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

N75 ventil gol4 gti turbo {{forumTopicSubject}}

Halløj
Jeg skiftede min n75 ventil idag fordi at barmåleren faldt og steg i tryk. Bilen er chippet og har intercooler . Den kørte med 1 bar med den gamle ventil men nu kører den 07-08
Ved i hvordan det kan være? Den nye n75 er købt uoriginal hos qualitec. Og den ligner den anden på en prik.
Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  N75 ventil gol4 gti turbo
  • #1   14. sep 2018 Ikke fordi jeg skal svine qualitec. Men de er ikke ligefrem kendt for top kvalitet. prøv med en original ventil.

  • #2   14. sep 2018 Kan du mærke forskel i optræk eller stirrer du blot på en måler .,
    Hvad havde den sat Af fejl og hvorfor skiftede du den.., husker noget med dine tidligere indlæg ..


  • #3   14. sep 2018 Ja jeg kunne mærke forskel,det føltes som om bilen mistede 50hk. Det eneste der var lidt bedre var at den trak meget meget mere i 5 gear.
    Grunden til jeg ville prøve at skifte n75 var at til tider mistede turboen tryk ved fuld gas,som om den ikke vidste hva den ville.
    Jeg har nu sat den gamle n75 på og sat nye spændebånd på. Den kører meget bedre nu,så det må ha været en utæthed ved slangetilslutningen.


  • #4   15. sep 2018 Jeg er enig med #1.
    Jeg købte osse engang en N75 ved qualitec, og den virkede dårligere end den anden jeg havde på.. hver gang den skulle lave tryk lavede den 1.2 bar så min bil gik i nødprogram.. Så købte en original og så kørte det bare..

    Min svingede i trykket..


  • #5   15. sep 2018 Køb en Turbosmart E-Boost Street 2, den er lidt dyr men den er så meget beder til og styre trykket en n74 ventilen.
    Kunne tydligt mærke og se forskel da jeg satte den på min gamle 1.8t


Kommentér på:
N75 ventil gol4 gti turbo

Annonce