{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

john w
john w
Tilmeldt:
23. jul 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Bil starter ikke mere {{forumTopicSubject}}

Hej .. Fik lige sat tykkere stelkabler på idag , men nu starter den ikke mere og jeg får denne indikator i dash nogen der har et bud på hvad den har at sige (OD Off) . Starter? , da jeg prøvede med en ODB2 kunne den ikke finde ECU .. .Relæ klikker ikke hvis jeg drejer nøgle ..Men tager jeg den ud og tester den klikker den. Defekt relæ? Nå men den OD off der troede jeg havde noget og gøre med automatgear..

Anyone


Kommentarer på:  Bil starter ikke mere
  • john w
    john w Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #1   17. sep 2018 Hov og det er en Focus 1999 mk1 hvis det hjælper på sagen smiley


  • #3   17. sep 2018 De skriver vis det har noget med din gear at gøre. med fejl på noget på gearkassen. har du ikke en knap på gearstangen har du prøvet at trykke på den.

  • #4   17. sep 2018 https://youtu.be/ejeQtcb8vX4

  • john w
    john w Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #5   17. sep 2018 Det er så bare manuel gear jeg har smiley .. Har ikke rigtigt kunne google mig frem til det umiddelbart ..Det eneste jeg finder er noget fra en polsk side ,oversat skriver de noget med ECU er død eller hukommelsen , håber jeg så ikke ..men google videre

  • #6   17. sep 2018 har du tjekket at de stil kabler er monteret rigtig og har god forbindels dem du har udskiftet.? prøv at tjekke alle dine sikringe. der kan evt være en der er gået alt kan ske når man makker bil. har du prøvet at tage din minus pol af igen. og vente et par minutter og på igen og se om det løser problemet. men det lyder underligt du ikke kan få forbindels til ecu nu. og noget helt andet hvorfor udskiftet du de kabler ?

  • john w
    john w Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #7   17. sep 2018 Tjekker alle sikringer i morgen samt udskiftning af det ene relæ til tænding , kablerne var slidte og tynde, så derfor, målte på dem efterfølgende og de var gode. minus>karroseri, generator osv the big 3 som de siger. Og skal nok lige se om jeg kan finde den starter for at se om forbindelser er ok.

  • john w
    john w Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #8   19. sep 2018 Så kører skidtet igen smiley Fik tjekket op på alle sikringer og relæer med det resultat at der var gået flere stks sikringer ,men den startede ikke efter skift , tog et smut på Ford værksted hvor de ikke kunne sige noget om fejlen (O/D Off) ???.. Bestilte et nyt tændingsrelæ fordi det ikke klikkede .. gik alle stelkabler igennem igen , og fandt ud af at tændningsrelæ var ok via +/- .. Fandt så endelig den starter og rykkede lidt rundt i kablerne og vupti så startede den sgu, så ved ikke rigtigt hvad der fik den til at gå i jeg gider ikke starte mode og grøn indikator O/D Off mode, men tænker den har fået en kortslutning af en art da jeg skiftede stel selvom jeg selv mener at jeg var forsigtig nok.

Kommentér på:
Bil starter ikke mere

Annonce