{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.132 visninger | Oprettet:

har Seat fjernet 1.5 tsi 150hk motor {{forumTopicSubject}}

hej bilgalleri jeg sad igår aftes og sammenlignede biler, da jeg kiggede på Seat ibiza fr var deres model med 1.5 tsi motor og 150 hk væk.
Det samme gælder for seat toledo hvor deres 1.4 sti med 125 hk er væk samt fr-line pakken til bilen. Er der nogle af jer som har hørt mere end jeg har!!! er disse ting jeg beskriver blevet sløjfet for altid? jeg har intet hørt om disse ændringer, hvilket kommer bag på mig da jeg følger ok meget med i bil verden ??

Lauritz Larsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har Seat fjernet 1.5 tsi 150hk motor
  • #2   19. sep 2018 Jo de er, jeg har da prøvekørt en ibiza med 1.5 tsi og 150 hk. og toledoen er der nogle stykker her på bg som har. det skal lige siges at jeg kiggede for 14 dage siden der var alle de ting jeg efterlyser nu tilgængeligt men ikke mere

• #3   19. sep 2018 Ibiza har solgt mange af dem i Dk. tror ikke den er udgået . smiley

• #4   19. sep 2018 underligt man så ikke vælge den i 'byg din seat' og den står heller ikke i deres online brochurer

• #6   19. sep 2018 Rasmus Ø, jeg tror satme du kom med svaret der ?? havde slet ikke tænkt på det kunne være derfor smiley

• #7   19. sep 2018 Kunne også være at de ville lade de modeler gå over til deres nye mærke cupra men de venter også på en masse godkendelser. VAG har sågar været ude og tude efter end dispensation da de ikke mener det er fair at de skal leve op til "nye" krav (som de har kendt til længe), samtidig med at de kæmper med alle deres emissions sager. smiley

• #8   19. sep 2018 WLTP vil være mit bedste bud er synderen. Der sker en masse nyt på motorfronten hos mange nu her. Vi har får/har fået nye både benzin og diesel modeller ( Renault)

• #9   19. sep 2018 #7 det er ikke helt korrekt. Man har kendt til nogle af tingene. Men en masse omregningsfaktorer osv er der faktisk først kommet styr på meget nyligt. Takket være vores dejlige stat implementerer man noget inden man selv har styr på hvordan det skal foregå.
    Plus mange er klar med biler. Men de der skal lave godkendelserne er ikke gearet til det. Så man kan ikke klandre producenterne for at brokke sig.. Vi der sælger dem til dagligt brokker os også, vi har jo hverken biler eller priser at sælge ud fra smiley

Kommentér på:
har Seat fjernet 1.5 tsi 150hk motor

Annonce