{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Nummerplade foran {{forumTopicSubject}}

Hey... jeg går med planer om at flytte min nummerplade et hak ned på den nederste del af fronten da jeg skal til og montere en stor front intercooler, men det vil bevirke at nummerpladen måske kommer til at sidde i en vinkel på 45 grader eller deromkring... hvad vil politiet sige til det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummerplade foran
  • #1   23. nov 2006 du skal da være ligeglad med politiet når det er du skal lave noget om smiley

    men tror ikke de vil sige noget til det


  • #2   23. nov 2006 bare så længe at man kan se hvad der stå på nr. pladen mener jeg ikke at de siger det helt store

  • #3   23. nov 2006 du skal kunne læse den tydeligt på 20 m afstand dag-og nat

  • #4   23. nov 2006 du kan da ikke se hvad der står på nr pladen 20m væk om natten

  • #5   23. nov 2006 det er kun bag på den skal kunne læses fra 20 meter

  • #6   23. nov 2006 da jeg blev stoppet på et tidspunkt spurgte jeg betjenten om det var iorden at min nrplade sad i en vinkel af ca 50 og det sagde han var okay.. hvis det var ham der havde gjort det med sin ville han nok bare sætte nogle gummikanter på hjørnerne ellers var der ingen problemer.... andet end en bøde for at kre for hurtigt + et klip

  • #7   23. nov 2006 § 58. Nummerpladen skal være anbragt på et synligt sted i lodret eller næsten lodret
    stilling og i et plan, der er vinkelret på køretøjets længdeakse.
    Stk. 2. Skruer, der anvendes ved pladernes montering, må ikke anbringes på en
    sådan måde, at pladens læselighed nedsættes. Skruehovedet skal være dækket af
    en hætte i samme farve som pladen.
    Stk. 3. Nummerplader må ikke forsynes med rammer eller indfatninger, der
    dækker nogen del af pladen. Reflekterende nummerplader må dog være forsynet
    med rammer eller indfatninger, der kun dækker den del af pladen, der er uden for
    den opprægede kant. Belysningen af nummerpladen og mulighederne for at aflæse
    nummerpladen må ikke forringes ved anbringelse af rammer eller indfatninger.
    Nummerpladens udformning må ikke ændres.
    § 59. Nummerplader skal være synlige og let læselige. Der må ikke anbringes pynteskruer,
    mærkater eller andet på nummerpladen


Kommentér på:
Nummerplade foran

Annonce