{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Så fik jeg hentet Cosmo 20B.. WUUHEE {{forumTopicSubject}}

Ja så kom dagen hvor jeg skulle hente bilen i jylland. Kom hjem kl 20 i går efter en dejlig tur henover Danmark.

Ved ikke om alle kender forskellen på en 13B og en 20B, men shit hvor trækker den godt sådan en 20B. Der er stor forskel fra en 13B og en 20B. Jeg kan godt forstå hvorfor det er de bruger 20B, når der skal laves mange hk.

Den trækker helt fra bunden og den fortsætter bare med at trække til de 180 km/t, som er fartbegrænsningen i Japan. (den skal fjernes)

Jeg skal nok forsøge at tage et par billeder her i weekenden og ligge dem op herinde.

Den har bare ALT i udstyr. Vi snakker fartpilot, klimaanlæg, kørercomputer, lædersæder som er elektriske, el-justerbar rat som kører op når man slukker bilen, så man nemmere kan komme ud, man kan styre radioen fra rattet og man kan sågar styre klima anlægget fra rattet, den har et friskluftsystem der virker sådan at den renser luften i kabinen, hvis nu man feks. holder i kø og der er bil-os, den har TV indstalleret...

Så ville bare sige at jeg er meget positivt overrasket over hvordan den trækker. Den vejer trods alt ca 1700 kg og har jo kun en 2,0 ltr. motor, dog med bi-turbo...;)

Kan måske lige forklare hvad forskellen er på en 13B og en 20B. Det er jo en wankel motor og en 13B har to rotor hvor en 20B har 3 rotor (de er på hver 654cc)

En Cosmo 13B har 230 hk og 280 nm og en 20B har 300 hk og 410 nm ved kun 2000 omdr.

Hvis man skal sammenligne det med en stempel motor så skal man gange med ca 2 for at få den tilsvarende ltr. volumen.

Her kan i se bilen:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=73350

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg hentet Cosmo 20B.. WUUHEE
Kommentér på:
Så fik jeg hentet Cosmo 20B.. WUUHEE

Annonce