{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

erik k
erik k
Tilmeldt:
13. jan 2011
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 2

undervognsbehandling - søges midt/nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej - har lige købt en bmw 320d 2006 . vil gerne have den undervognsbehandlet - enten helt eller delvist på udsatte dele. Er der nogen der har en lift og kan hjælpe med det i Nord eller midtjylland ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undervognsbehandling - søges midt/nordjylland
  • #1   24. sep 2018 Gør det ordentligt, ellers er det spild af tid og penge. Kør ind til Dinitrol/Pava/Suvo og spørg efter en pris, det er svært at gøre ordentligt hjemme i garagen. Og desuden sviner det helt af helvede til.

    Lige præcis pga. svineriet tvivler jeg på at du finder nogen der vil udlåne lift/værksted til det. Derudover skal hele undervognen vaskes og affedtes for et godt resultat, og alle hulrum skal behandles. Til sidstnævnte skal du have et sprøjteskema til din bilmodel, så du ikke fedter airbag-sensorer og andet følsomt elektronik ind i undervognsbehandling.


  • #2   24. sep 2018 Præcis som der siges..

  • #3   24. sep 2018 husk at sig det skal gøres efter skabelon ellers går de amok med boremaskinen og det er jo bare ikke fedt at se på propper når man stiger ind i bilen.


  • #5   24. sep 2018 Easy: det er ikke alle biler hvor det er nødvendigt at bore huller. Min kærestes Up er behandlet med Dinitrol, og der er ikke boret huller. Jeg afleverer den faktisk til efterbehandling i morgen tidlig smiley

  • #6   24. sep 2018 Der må ikke bores i vag biler, så bortfalder rustgarantien.. derfor de ikke har boret i din up.

    (Arbejder hos Pava)


  • #8   24. sep 2018 Kan heller ikke se noget problem i de huller. men når jeg undervogn undervogn behandler mine biler. så skiller jeg det af jeg kan for at komme til. men selv om det så undgår man ikke huller vis man vil have alt med. og det man lige skal huske når de huller er boret så tag en pensle og en lak i samme farve som bilen evt. og mal rundt i hullet. så der ikke er rent jern efter boret.da rusten til opstå der vis ikke man gør det, og når det er tørt så sæt de gummi propper i. Det glemmer mange at gøre. og ja hade at undervogn behandle. for lift og gulv skal dækkes helt ned.

Kommentér på:
undervognsbehandling - søges midt/nordjylland

Annonce