{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chevrolet Aveo
  • #1   26. sep 2018 https://www.youtube.com/watch?v=2UGyCbp6iVs

    Det er samme bil som den fra 2010. Kan forstå den bruger Opel Corsa dele? Men kan huske at det var en nogenlunde fin bil dengang - de solgte ret mange af dem. smiley


  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 196
    #2   26. sep 2018 Mine forældre var glade for deres, det er ikke verdens hurtigste, lækreste indvendigt eller største bil, men den kom altid fra a til b..
    De ejede den i godt 6år, og ramte 250.000km, eneste der blev lavet var bærearme en enkelt gang, og så ellers alm service og bremser 2 gange..

    Snakkede med opel/chevrolet mekaniker, og han sagde at den delte platform med corsaen, han havde arbejdet med bilerne siden de kom frem, og der var ikke rigtig nogen problemer med dem, dejlig simpel bil


  • #3   26. sep 2018 Men hvad med sikkerheden? Jeg hører, at de gamle (2006-2010, som jeg kigger på) er ret elendige ift. sikkerhed...

  • #4   26. sep 2018 se video ell slå det op på nettet smiley

  • #5   26. sep 2018 Jeg har erfaringer med dårlige gearkasser, som var svære at skaffe ved huggerne, og nej ikke svært men svært dyre for en gearkasse, den sidste jeg fandt kostede 5500,-kr. Ved en hugger, og det syntes jeg er dyrt kontra bilernes værdi.
    Så er der også noget med rimelige dårlig kvalitet af deres kæder der bliver for lange.


  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 196
    #6   26. sep 2018 Går man op i sikkerhed, skal man ikke kigge på små koreaner biler smiley
    Eller generelt ældre biler i mini/mellem klassen smiley
    Ved dog ik om der er forskel på sedan og hatch i sikkerhed, tvivler lidt, men hvis man ikke kører galt, så er det også ligegyldigt (Ps et rigtig godt råd, lige meget hvilken bil man ejer)

    Buggi Boy
    Lige meget hvad du køber hos en ophugger, så er det jo dyrt. De skal jo betale lønninger for dem der skal afmontere den, og de fleste smider 6mdr garanti med i købet, i hvert fald på de ting jeg har købt ved huggere rundt omkring, men ja, 5500kr er mange penge for en bil til 15.


  • #7   26. sep 2018 Hans Henrik.

    Jo men den skal jo også monteres...
    Prisen på sådan en er netop så høj da der var mangel på dem, da de åbenbart skiftes tit,

    Jeg syntes nu også priserne er røget helt hen i vejret på reservedele ved huggerne, men deres dage er jo også snart talte på den lange bane.

    Og en bil der snart runder 9 år, er vel gammel, og finder man meget der er bedre eller ældre, og som er billigere i stumper og til at skaffe,...


  • #9   27. sep 2018 Chris E, Hvad med i en Corsa fra 2010 eller en C1 fra 2012?

  • #10   27. sep 2018 Guide:
    1 Åben din Web browser
    2 Google Euro Ncap
    3 søg efter den model og vælg årgang
    4 download PDF fil, hvor der står dens sikkerhedsudstyr eller hvor mange stjerner den fik, under Crash Test
    5 Åben YouTube
    6 Se Euro Ncap's Crash Test video med netop den bil
    smiley


  • #11   27. sep 2018 Vi har en Aveo fra 10, jeg har kørt i den tre års tid og nu har fruen fået den og har haft den i et års tid.
    Vi er super tilfredse med den.. den er ikke spænende men med de 15.000 km den kører årligt gør den det fint.
    8 år gammel, kørt 75.000 km. Lige kørt igennem syn uden bemærkninger eller check forude.


Kommentér på:
Chevrolet Aveo

Annonce