{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.916 visninger | Oprettet:

Hvad er denne BMW værd? {{forumTopicSubject}}

Min genbo har en utrolig flot og velholdt BMW 320 Coupé med automatgear
Den er fra München årgang 1992 og importeret af ham selv i 2007.
Den har kun kørt 154000km

Vi har ledt flere steder efter hvad den bør koste ved evt salg. Men kan ikke finde den model.

Han er blevet for gammel til at køre den.. Men har passet den som en baby.. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er denne BMW værd?
  • #1   3. okt 2018 Tænker 30-40.000 kr i fin stand ? smiley Tror at aut gør den mindre interessant på brugtmarked desværre.

  • #2   3. okt 2018 Okay.. Hvorfor er auto ikke godt?

  • #3   3. okt 2018 Auto gearkasser er generelt ikke eftertragtet på brugte "sportsvogne" og klassikere..

  • #4   3. okt 2018 Det en bil til 25 30 med dansk afgift og der til km stand og har meget indvirkning på den og det har det os når der skal betales afgift jo flottere og lav km jo dyre

  • #5   3. okt 2018 #3 Det var dog noget af en generalisering smiley
    Jeg ved at der er mange klassikere og "sportsvogne" der er næste usælgelige med manuelt gear.
    Min erfaring er at det afhænger helt af hvilken bil og model der er tale om.


  • #6   3. okt 2018 At den er importeret trække jo ned i pris, der er normalt ikke pålidelig dokumentation på km i Tyskland og ret mange biler er spolet tilbage smiley

  • #7   3. okt 2018 "At den er importeret trække jo ned i pris, der er normalt ikke pålidelig dokumentation på km i Tyskland og ret mange biler er spolet tilbage "

    Procentvis lægger jeg hovedet på blokken og siger at der i DK er tæt på lige så mange der er spolet, skiftet motor og andet pjat på. Der findes også utallige tilfælde af biler der er skruet op i KM ved import for lavere afgift og sænket derefter. I Danmark har vi desværre også den generelle salgsopfattelse som sælger at det er okay at skrive at bilen har kørt det KM som kun motoren har gået. Som om at karrossen ikke er vigtig, og for mig er det helt omvendt. smiley


  • #8   3. okt 2018 Hvis denne E36 er i fin stand uden rust og i nogenlunde farve og en pæn kabine så kan rette køber godt give 40-50000 kr, er den ikke fin så er 10-20000 nok mere realistisk.

    Jeg solgte en 94´er 320 Coupe Aut. for 12000 for 5 år siden med meget flot kabine, ingen rust - men med en bule i forskærm og dør samt trætte fælge.

    Men hvis manden vil af med den og evt. vil have en nysysnet Peugeot 207 HDI fra 2008 i bytte samt kontanter kan du smide mig en besked. Jeg vil igang med et E36 projekt igen og er ikke bange for aut. gear.


  • #10   3. okt 2018 ps. gul og gratis kan i logge ind med jeres kode der inde

  • #11   3. okt 2018 "#8 Du kunne jo også prøve at annoncere i marked, frem for på forum !"

    Ødelægger det din dag at det skete? Fylder det mere på forummet at jeg byder ind i et eksisterende opslag?

    Jeg skal nok selv styre hvad jeg opretter i marked, bare rolig.


  • #13   3. okt 2018 Hvor er det at jeg laver en annonce? Jeg er skam normalt begavet til fulde - jeg køber VIP når jeg har noget til salg, ganske simpelt. Hvorfor betale for noget året rundt der bruges 10-14 dage på et år.

    Din triste vognparks historie viser at du måske skulle bruge lidt flere penge på biler end på VIP-opskrivninger.


  • #16   3. okt 2018 Som 33 årig med en bruttoindtægt på over 50000 i måneden tror jeg lige at jeg klarer det uden pasta..
    Men du skal ikke snydes for mine biler nu vi er her - så værsgo. Til info er de begge 35´ere med den velkendte N54 motor i to forskellige udgaver.

    I øvrigt så benægter jeg ikke noget - du skriver at jeg sætter til salg, men egentlig tilbød jeg manden en mulig byttehandel. Bare rolig! Nyd du nu bare din Colt..


    profilbillede
  • #17   3. okt 2018 Konen købte også ny bil for et par måneder siden.. Altid lækkert når ens eget mærke smitter.. Ligesom hvis din kone også havde en Mitsubishi..


    profilbillede
  • #19   3. okt 2018 Din nabo kan evt. beholde den og lade den blive en klasiker med tiden. Ellers er det nok omkring de beløb der allerede er nævnt han skal regne med.

    Claus
    Stop dig selv, det er pinligt!


  • #21   3. okt 2018 Haha du er helt væk. Tydeligt at se hvorfor du som 40 årig kører i Colt. Det er ikke hjernen der har givet dig adgang til indtægt som netop køber drømme.

    Og nej, jeg behøver ikke at trykke på link for at vinde en Iphone - min arbejdsgiver sørger fint for at jeg får ny tlf når jeg har lyst, ligesom de sørger for så meget andet min vej.

    Du er en tydelig taber som er udfordret af at janteloven skal i brug fordi du lige leger Benny Betjent. Det er trist - men det er okay. Jeg møder af og til folk som dig der vil ansættes.


  • #23   3. okt 2018 "Men betale 29kr pr mrd for at oprette sine annoncer, det kan man ikke. PINLIGT! ja. "

    Fat nu at jeg ikke er aktivt søgende efter en E36, så havde jeg oprettet en annonce - nogle gange byder chancen sig for at gøre en god handel når man ikke venter det - men hvis vi skal kalde det for en annonce, så lad os det.


  • #25   3. okt 2018 Han kunne da også bare have givet ham en PM i stedet, efter at have læst at den her bil måske er til salg. Det står da ingen steder, at et evt. køb af en bil formidlet gennem BG's brugere skal være foregået gennem en oprettet købs/salgsannonce, når man nu allerede ved, at den (måske) er til salg.

  • #26   3. okt 2018 A hvad? Hvilken annonce skulle der være for en bil jeg ikke har til salg? Du snakker jo i tåger klovn.

    Pinligt at udstille sig selv som du gør, ganske enkelt.


  • #28   3. okt 2018 Claus

    Så det du efterspørger i dette tilfælde er ganske enkelt, at Kasper i denne tråd ignorerer, at han måske gerne vil købe den omtalte bil. Han kunne også skrive en PM til TS. Men nej, du vil have, at han opretter en købsannonce specifikt målrettet til TS med anmodning om, måske at købe naboens bil?


  • #29   3. okt 2018 Kære Claus,

    Det er egentlig lidt ironisk det du har gang i eftersom du er forfatter til denne her:
    https://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/1303247-koersel_til_konfirmation_paa_fyn

    Hovsa - der søger du lige nogle ting du skal betale for. Samtidig giver du "Thumbs up" til en der lige reklamerer for sin egen salgsside.

    Det er da dagens grin! Selvmål får en helt ny betydning.


  • #31   3. okt 2018 Claus

    Stop dig selv, du er simpelthen for pinlig. Hvis ikke du kan se det selv, så opret en købsannonce angående en psykolog til noget hjælp.

    Trådstarter: Håber din nabo får solgt hans E36 smiley


  • #34   3. okt 2018 Jeg skal IKKE bytte "MIN" Peugeot, jeg skal bytte den Peugeot min nevø har fået af undertegnede og som ikke bruges mere og fordi jeg skal have gang i et E36 liebhaver projekt i den fritid jeg en sjælden gang har.





  • #35   3. okt 2018 Jens.. ja også derfor jeg skrev generelt.. og nu går snakken på bmwer.. så tjek hvad manual kontra automat koster.. eller porsche for den sags skyld

  • #36   3. okt 2018 Er du gal en tråd! Hold da helt op.. Er det blå eller grøn stue jeg er trådt ind på? Min far kan tæve din far! Jeg tjener flere penge end dig! Shit man!!

  • #37   3. okt 2018 øv jeg tjener slet ingen penge lige for tiden.. smiley smiley . så må nøjes med mine egne biler.. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #40   3. okt 2018 Min fars? Nej min far kører BMW M5 Competition fra 2018 i weekenden og 520 GT til hverdag.. Men ja, det er da ham der har smittet mig med at være bidt af BMW.
    Og jo, man kan godt have et godt job og være en idiot overfor jantelovstabere samtidig. Tænk sig at få så ondt i røven over at man tilbyder en evt handel i et forumopslag der omhandler værdi forespørgsel af en bil man tilfældigvis kunne have interesse i.

    Længe leve BG politiet! Små hjerner, små fornøjelser.


  • #43   3. okt 2018 Kan i ikke fise ind på arto hvis i skal måle pikke?

  • #44   4. okt 2018 Tænk at gøre sig tanker om andre menneskers indkomst, på baggrund af hvilken bil de kører i. Hold nu kæft hvor er det vildt at man kan være så primitiv. Det lyder lidt som om at alt her i livet går op i penge og materielle ting for vores ven her. Minimalisme og livsglæde er nok et fremmedord i Thomas's ordbog. "Min far kører dit og jeg kører dat" - Er du gal hvor jeg krummer tæer over at nogle mennesker har stemmeret i dette samfund. Det virker så primitivt og idiotisk at jeg ikke rigtigt kan finde ud af om det er en joke, eller om det blot er en socialt ubegavet halvpsykopatisk tastaturkriger, som sidder og lukker lort ud og promovere sig og slynger om sig med fiktive biler.
    I bund og grund sidder der nok en stakkel med en sur gammel BMW, som ville ønske at han havde begået sig lidt bedre i denne uretfærdige verden. Fuck hvad du kører i, dit liv må være ekstremt trist. Gætter på du er impotent, ikke kan få børn eller bare har en ekstremt lille diller og er blevet drillet i skolen. Føj. Sjovt at folk som dig aldrig er så rapkæftede i køen nede i Netto (Nåå nej, du handler selvfølgelig ikke sådan et tabersted)
    - men altid bag skærmen, hvor du i fred, ro og sikkerhed kan sidde og svine folk til og promovere dig selv med fantasibiler og høje indkomster. Ved ikke om jeg skal grine eller græde.


  • #45   4. okt 2018 sådan en BMW SKAL være med manuel gear. sådan en gammel stenalder gearkasse er sku ikke noget værd

  • Henrik P
    Henrik P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #47   13. okt 2018 Be tolerant with others and strict with your self !!!!!

  • #49   14. okt 2018 Jeg har aldrig set en BMW 320i coupé e 30 model

  • #51   15. okt 2018 hvad er en 310i coupe værd efterhånden?

Kommentér på:
Hvad er denne BMW værd?

Annonce