{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tv 2
  • #1   27. nov 2006 Det med unge og fart..?

• #2   27. nov 2006 at jyder lyder dumme. hvertfald dem der er med i programmet.

• #3   27. nov 2006 Det ved jeg ikk, så det ikke, men så de 66 andre tråde om det herinde smiley
    Går ud fra du snakker om det der dødskørsels-fis...

• #4   27. nov 2006 *Jesper Turbo *:

jamen tak...

• #5   27. nov 2006 Fed Golf .. og træls man ikke havde råd til sådanne biler da jeg var 18år hæhæ..

• #6   27. nov 2006 ja det var det der " dødskørsel"

• #7   27. nov 2006 Jesper - Haha det er jo ikke ligefrem alle fra jylland der snakker sådan. Hvis man ser sådan på det, er Dialekt jo noget der "lyder dumt" i hele landet. Den måde han snakkede på, er typisk jysk bondrøvssnak .

• #8   27. nov 2006 Jaaa alle dem der kommer til Mega Meet er jo dødsbilister.

• #9   27. nov 2006 Syns ikk der er nogen grund til at hænge jyderne ud, det er jo ikk alle der er sådan...

Er nu også sikker på der findes lige så mange klaphatte på øerne....

• #10   27. nov 2006 Han snakkede sønderjysk... desuden tror jeg at denne tråd var ment til input af meninger om programmets indhold og ikke diverse dialekter..

• #11   27. nov 2006 Der er klaphatte over det hele.. men de par stykker der var med var sgu heller ikke for smarte.. 2 af deres venner var døde osv..

• #12   27. nov 2006 Ham i Golf'en var da uden for pædagogisk rækkevidde.

• #13   27. nov 2006 Jeg så det desværre ikke da jeg er på job...

• Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #15   27. nov 2006 De eneste jyder der snakker med dialekt er vist og sønderjyder, kender ingen andre jyder der gør det

• #16   27. nov 2006 Jeg synes det var meget tankevækkende!!!!!! Det er sygt at der er nogen der kører så sindsygt uden at tænke over hvor mange det kan gå ud over hvis det går galt!!

• #17   27. nov 2006 støt stop-gaderæs i dk og vi samler indskrifter...kig her. hvis i støtter det projekt:::

• #19   27. nov 2006 hva sker der fora t gå op i sprog... når man ser sådan noget.. tag det da seriøst

• #20   27. nov 2006 Jyske Dialekter:

Sønderjysk
    Midtjysk
    Østjysk
    Vestjysk
    Nordjysk

Derunder mange forskellige egnsdialekter.. f.eks er Randrusiansk og Aarhusiansk slet ikke det samme selvom det er Østjysk..

• #21   27. nov 2006 Alle der kommer på striben er dødsbillister... nok nemmere at sige det sådan, hvis man skulle se det fra TV2's øjne

• #22   27. nov 2006 det var nu ikke for a få folks meninger om deforskellige dialekter jeg spurgte, men ja vi kan godt blive enige om a dem fra sønderjylland lyder lidt sjovt;)
    men det kan de jo ikk gøre for, heh

• #23   27. nov 2006 jeg er bare glad for der var undertekster. fattede ingen ting af hvad han sagde.
    han var da helt hjernedød.

• #24   27. nov 2006 Ja vi må stramme os lidt an... os unge mennesker.. tror at det har en hel del at gøre med at de folk der søger respekt/anerkendelse fra sine kammerater, ved at køre stærkt, aldrig rigtig har kunne finde andre måder at blive accepteret på... så hvis man passer på sine kammerater og gør dem klar over at de har en betydning som den ven de nu er af en vennekreds, så er lysten for at køre stærkt igennem byen for at vise sig, måske knap så stor.

Sådan ser jeg på det.

• #26   27. nov 2006 ja det lyder da sjovt og men hvorfor kan folk være så kolde og lig glade omkring dette problem... at de begynder at snakke om sprog

• #27   27. nov 2006 Morten R C

yes det kan du kun havde ret i.
    og det lyder slemt. men godt at tv2 havde sat undertekster på.

• #29   27. nov 2006 så ikke det hele men har selv kørt ræs i en del år nu men sq ikke med den hjernedøde holdning til andre meneskers ve og vel... " høhø.. kørte ræs med en a6 og lige pludselig kørte vi 235 igennem lyskrydsene...*høhø..* sådan en idiot skulle sq ikke have et pap... men på den anden side må man jo bare konstatere at det snart er på høje tid at politikerne og politiet finder ud af at vi skal have baner i alle landsdele...
    pedal to the metal..... men lad være med at ligge hjernen der hjemme...

• #30   27. nov 2006 Palle>> Derfor vil jeg ik snakke med dig smiley

• #31   27. nov 2006 Et par af de tosser der udtalte sig i programmet burde seriøst have amputeret hovedet INDEN de slår en eller flere tilfældige uskyldige personer ihjel!!!!

Nogen der kender dem????

• #32   27. nov 2006 michael T

vi kan jo ikke gøre så meget. selvf er det slemt at folk køre af lort. men vi kan igen ting gøre ved det.

jeg synes de skulle hæve grænsen til kørekort til 21. det ville nok hjælpe en del.

• #34   27. nov 2006 Fuck et nederen program.. havde lige fået kørekort og have lovet de gamle ikke at drikke når jeg kørte og man så lige mig tømme en øl til race i aalborg... man så os lækkeri skodaen smiley

• #35   27. nov 2006 Palle>> Mere noget Otto Leisner Wannebee LOL

• #36   27. nov 2006 jesper og nej men syntes bare det lyder så dumt...at man bare kommentere noget så seriøst, med at det er en mærjeligt dialekt

• #37   27. nov 2006 Steen T: Så er du sgu da også en klaphat!!!!! Har virkelig INGEN respekt for tumper som dig!!!

• #38   27. nov 2006 tror ikke at det ville hjælpe at hæve grænsen... så skal de bare vente 3 år mere før de kan fyre den af... tror lovlige striber og track days... er vejen frem... og tænk jer om i week. kør ræs på striben... ikke til og fra...

• #39   27. nov 2006 støt stop-gaderæs i dk og vi samler indskrifter...kig her. hvis i støtter det projekt:::
    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=155020

• #40   27. nov 2006 Steen T

din nar. du er da lige så dum som ham jyden med golfen

• #41   27. nov 2006 Rosenkvist... en enkelt øl har ikke meget at sige jo... blæste 0,0 da jeg blev stoppet 1½ time senere.. man ser også der hvor jeg bliver stoppet

• #42   27. nov 2006 :-S
    Ja det var sgu da pinligt at høre på de hjerneblødninger der...
    Det er det billeder de vil have folk skal have en street racere.. det eneste vi vil have er et sted hvor vi kan mødes i fred... og så fremstiller de os som dødsbilister????
    Ja det er da utroligt....

Kæft hvor er det bare til grin...

• #43   27. nov 2006 ham der jyden Steffen, der lød som L-Ron:Harald, var da totalt blæst oveni hovedet.

Jeg synes ikk det er fair at der er nogle idioter der skal ligge og køre ulovligt race og køre, også bliver alle andre bilglade unge som er stolte af deres biler og bare vil vise dem frem, de bliver revet med i faldet.

• #44   27. nov 2006 kim H

jeg tror nu nok det holder dem der laver håndbremse vendinger på striben lidt længere væk. og hvis folk er lidt ældre kan de jo tænke.

• #45   27. nov 2006 fik ikke set hele programmet så kan ikke rigtigt tale med.. kan man se det på nettet?

Har i aldrig kørt på en øl?

• #46   27. nov 2006 steen t... hvis en anden havde påkørt dig 15 min. senere og det kun var dig der havde drukken en øl... hvem tror du så i følge loven der havde haft ansvaret????

• #48   27. nov 2006 det havde jeg... det ved jeg også godt.. men er der ingen af jer her inde der drikker en øl og så stadig kører?

• #49   27. nov 2006 jojo.. der er sgu da ikke noget forkert i at køre på en enkelt øl eller 2, det er bare folk der er snot pisse hellige!!
    og hold da kæft man får lyst til at få en ordenlig baghjulstrækker igen når man ser de powerslides.

• #51   27. nov 2006 mener selv at jeg er lidt ældre end de fjolser fra tidligere... men jeg laver sq også håndbremser. og hekseringe... men sq da ikke midt meneskemyldret...
    en bil er sq ikke et legetøj på offentlig vej der er den et våben... men på lukket bane..HÆHÆ...

• #52   27. nov 2006 Jeg synes det er uheldigt at det altid er de dummeste i klassen der er med til at udtale sig i den slags programmer... Det giver umiddelbart alle der interessere sig for den slags et blegnet image/omdømme..

Men sådan vil det jo nok altid være.

• #53   27. nov 2006 det havde ikk noget at gøre med at nogle skulle hænges ud og men at der skal fokus på folks kørsels og især med benzin i blodet

• #54   27. nov 2006 Det eneste der kan stoppe det er nogle hårdere straffe til dem der kører som død og helvede

• #56   27. nov 2006 og jo køre da også på alkohol... men sq ikke på striben...

• #57   27. nov 2006 ham i pumaen drak en halv øl... han smed det halve ud.. for jeg gav den til ham og de var MEGA varme...

• #58   27. nov 2006 ja kim H hvis du kører på alkohol, er du jo også bare endnu en af disse svagt begavede fjolser. tillykke smiley

• #59   27. nov 2006 kim H

jeg har da også selv slidt 16 sæt dæk op med min volvo.
    Og har da også kørt en masse race på striben i KBH. Men vi kan godt blive enige om at folk på 18 tænker de kan det hele og er ligeglade.

• #60   27. nov 2006 tror ikke der nogle her inde der kan sige sig fri for at have kørt og fået en øl måske mere...

• #61   27. nov 2006 De få der ødelægger det for os andre.... ja det er tragisk.
    Og ham sønderjyde bumsen der "kørte over 200kmt. hver dag" Kæft en SPADE. man krummer helt tær når man hører på hans mundlort....
    Og så til sidst siger de også at han er kørt galt ... igen. og har total smadret sin bil....
    Nejjjj.. og han overlevede.. det var sgu ærgeligt.
    Hvis han endelig skulle køre galt og slå nogen ihjæl, så ville det være bedst hvis han gjorde det med ham selv, for han er da en dødsulykke der venter på at ske....

• #62   27. nov 2006 et ½ år før jeg blev 18 tænkte jeg bare at jeg kunne alt når jeg får bil men var så "heldig" at kører galt på scooter og slå 3 tænder ud... har fået mig til at tænke meget over tingene... bare lidt surt det er sådan noget der skal få mig til at tænke på at tingene er farlige

• #63   27. nov 2006 Steen T:
    Siger du at alle herinde drikker og kører bil??
    Og at derfor må du gerne også eller hvad????
    WTF.

• #64   27. nov 2006 Nu tror jeg ikke alle drikker en øl eller flere og kører bil men er det ikke lidt voldsomt som der bliver rakket ned på Steen T fordi han har drukket en enkelt øl???

Nu blander jeg ALDRIG selv de ting og har tit fået af vide at jeg da bare kan nuppe en enkelt det sker der intet ved men nej jeg blander det ikke.

Derfor synes jeg stadig ikke vi skal overfalde Steen for han har jo ikke drukket sig stiv og kørt ræs bagefter.

Han har jo ikke gjort noget ulovligt.

• #65   27. nov 2006 jeg siger ikke at alle gør... man kender du en du med 100% sikkerhed kan sige aldrig har drukket 1 øl og kørt? jeg snakker jo ikke om at kører spritkørsel.. jeg snakker om 1 øl på 33cl? jeg har selv meget i mod folk der kører når de er pisse fulde

• #66   27. nov 2006 Steen:
    Nej, men jeg tager stærk afstnad fra det for biler og alkohol hører bare ikke sammen, bare det at man må drikke en øl er da en for meget....

• #67   27. nov 2006 man kan godt drikke en øl også køre. hvis man ved man ikk bliver sjov af det...men holder hellere ikk alle trafik regler og men der er forskel på at køre 5-10 kmt for hurtigt også at køre 240 i byen og at køre ræs hverdag osv

• #68   27. nov 2006 okay... jeg har altid haft det sådan at 1 øl max... og det er hele dagen hvis man skal kører bil... hører godt nok tit for det på arbejdet... men er ligeglad..

• #69   27. nov 2006 jeg har lige drukket en jule øl hvor jeg var ude og trille med 2 a mine venner...
    jeg synes næsten jeg er stiv nu.

• #70   27. nov 2006 Hvor mange her inde har ikke prøvet at køre for stærkt????

Hvad erså værst: Steen har drukket en øl men kører pænt eller en anden der kører 60 et sted hvor man må køre 50??

Hvem siger ikke at hvis man bare kører 10 km/t for stærkt så er reaktrionstiden længere end for Steen!!!

Så stop nu den hetz manden har jo IKKE gjort noget ulovligt men det gør alle andre der jo bare køre 1km/t for stærkt og hvem gør ikke det???

• #71   27. nov 2006 Therkild c`,)

jamen du er da altid stiv når du køre:P

• #72   27. nov 2006 jeg kører sku da så meget at jeg kan miste kortet næsten hver dag og hvad så jeg er sku da ligeglad hvad i mener fordi det er nemlig noget jeg selv bestemmer

• #73   27. nov 2006 nå ja kasper det glemt jeg lige

• #74   27. nov 2006 Takker tomas k...

kører da også en gang i mellem lidt for stækt på landevejen men i byen passer jeg sq på... og passer på mit kørekort.. det koster mig lærepladsen at miste det

• #75   27. nov 2006 Therkild c`,)
    Ja du virker da som en klog ung mand...
    Du skulle næsten have mit nummer, så kunne du lige sende en besked når du skulle ud og lufte din vogn og dit tomrum i hovedet... for så ville jeg sgu ikke køre på vejene....

Og det er ikke noget du bestemmer, det er bestemt for dig.. det hedder færdselsloven...Du vælger bare at skide højt og flot på det eller hvad????

• #76   27. nov 2006 Ja jeg kan sku heller ikke passe mit job hvis jeg mister mit kort så kører altid pænt i byen og kører altid efter forholdene.

Har kørt i bil i 10 år og kun fået én parkeringsbøde og aldrig lavet nogle skader på trods af at jeg altid har været vild med stylede, hurtige biler.

Nu har jeg en datter på 14 måneder og bliver MEGA harm når jeg ser nogen der kører hensynsløst eller beruset.

Skal man køre ræs så gør det et lukket sted evt. Holeby som er et fantastisk initiativ og til en pris hvor alle kan være med. Bare synd det ligger i verdens ende men hvad fanden jeg bor på Falster så har "kun" 45 minutter derover til.

• #77   27. nov 2006 okay.... jeg kom sammen med en pige ind til for 4 mdr siden, som havde en søn.. holdte meget af ham selvom han ikke var min... men man kommer til at tænke på det på en hel anden måde så... vil hellere aldrig kunne tilgive mig selv hvis jeg kørte en ihjel...

• #78   27. nov 2006 .ortega
    du sender det bare... haha
    der er forskel på at kører stærkt og på at kører råddent.
    men du må da gerne komme med mig ud og kører.
    og det er mit pap der er betalt for mine egen penge.
    og jeg er stadig fløjtene ligeglad med din mening

• #79   27. nov 2006 Jamen det kan jeg gøre, og så kan jeg kun håbe du kører galt (kun dig og din øl fyldte smadrekasse) så kan du skrive når du sidder i rullestol, så kan jeg komme og brække din ene arm så du kun kan køre i cirkler og så hver gang du kommer en omgang rundt får du en flad så du fiser.....

• #80   27. nov 2006 Citat:...og det er mit pap der er betalt for mine egen penge...
    betyder det så at hvis man selv har betalt sit kørekort så kan man selv bestemme reglerne man kører efter???

Det er sku nyt for mig...

Nå smutter i seng drenge skal jo desværre på arbejde i morgen.

• #81   27. nov 2006 kun dig og din øl fyldte smadrekasse hehe

• #82   27. nov 2006 hvad bruger du måske dine hk til at kører 80 km. (tror det næppe)
    jeg tror du er så skide dobbelt moralsk at jeg får helt ondt i røven a og hører på dig.
    du har aldrig kørt 150 og du har aldig drukket en øl og kørt nej da.

• #83   27. nov 2006 Sidste kommentar fra mig:

Citat:...jeg kører sku da så meget at jeg kan miste kortet næsten hver dag og hvad så jeg er sku da ligeglad hvad i mener fordi det er nemlig noget jeg selv bestemmer

Citat:...der er forskel på at kører stærkt og på at kører råddent.

Hvis man kører så man kan miste sit kort næsten hver dag vil jeg forsigtigt vove den påstand at man kører råddent...

Håber ikke du krydser min vej en dag...og jeg håber INDERLIGT at du slår dig selv ihjel en dag i en ene ulykke før du slår andre ihjel

• #84   27. nov 2006 i kan sku da ik bedømme mig i kender mig ik ved ik hvor jeg kører. og hvordan forholdene er så prøv lige og hyl.

• #85   27. nov 2006 køb jer en hest

• #86   27. nov 2006 Det siger jeg ikke nej, men jeg kan sagtens styre mig til når jeg kører på en bane eller til noget seriøst ordenlig arrangeret race.....
    Men jeg kører sgu nok en del pænere (slå MEGET pænere op) end dig lille ven, samt du skriver at: "jeg kører sku da så meget at jeg kan miste kortet næsten hver dag"
    Flot basse mand, du er da så sej.. du skulle næsten have min bil af mig når du er så sej jo...

Og jeg kører efter færselsloven.. jeg har nemlig taget mit kørekort.. og ikke trukket det i en tyggegummimaskine som visse andre tydeligvis har....

• #87   27. nov 2006 Jeg er fuldstændig ligeglad med at kende dig men hvis man kører så man kan miste kortet næsten hver dag er man sku lam i hovedet...

Havde allerede gættet du kun var 18 inden jeg kiggede i din profil.

• #88   27. nov 2006 nej det var faktisk en bolsje maskine.
    du ved sku da heller ik hvor hurtig jeg kører.
    du har slet ik spurgt til det eller noget.
    du lyder nu os rimelig sej.
    men nu er du jo os sådan en erfaren høg, der ved det hele

• #89   27. nov 2006 Håber virkelig du slår dig selv ihjel først...Terkel(Therkild)

• #90   27. nov 2006 tomas den var sku ny jeg var lige ved at falde ned a stolen a bare grin hahahahaha

• #91   27. nov 2006 Kom bare sådan til en tænke på Terkel i knibe og den form for intelligens han besidder...

Du har ligesom selv bedt om at blive svinet til med den holdning til færdslesloven du har givet udtryk for.

• #92   27. nov 2006 Therkild c`,) :
    Jamen du har lige understreget min pointe... igen...
    Det første år skulle idioter som dig sorteres fra og have frataget kørekortet i et par år indtil du ville kunne finde ud af at holde din brandert til din lokale "kro" ( det hedder det vel derovre af på de kanter) og Kunne køre en bil uden at sætte andres liv på spil....

• #93   27. nov 2006 det har slet ik faldet jer ind at jeg sidder og skriver det her bare for sjov så jeg ka sidde og grine a jer der brokker sig... jeg tror ik jeg ka sove nu så meget griner jeg a jer der bare hyler max.

• #94   27. nov 2006 kan sige at jeg har før overhælet ortega i min golf 2 på strandenvejen i fredericia...uden at køre for hurtigt...så har ikk set ham køre skod

• #95   27. nov 2006 Ja og din profil med bajer over alt i din "bil" er også bare vildt sjovt eller hvad, eller "ekstra udstyr: Altid kolde øller i bilen :-)"
    ... ja jeg kan da slet ikke holde op med at grine...
    Og så syntes du det er vildt sjovt at sidde og udgive dig for at køre som en spadser og skide på det hele...
    Håber da virkeligt at du skriver det for sjovt... men tvivler godt nok meget på det. for så meget lort kan man bare ikke lukke ud, ikke engang i sjov.. for det er sgu da ikke sjovt din mongol....

• #96   27. nov 2006 jamne det er ksu ikk sjovt sådan et emne lig meget om du syntes det....men tænk på dem der mister en kær pga dødskørsels

• #97   27. nov 2006 nu må i sku sove godt røvhuller.
    skal tidlig op. men tro hvad i vil men jeg kører faktisk ik sådan som jeg har sagt det skulle bare se hvor meget i ville brokke jer

• #98   27. nov 2006 hold da kæft du kan blive ved...
    det er rigtig at jeg triller en øl eller to men hvornår er det blevet ulovligt så længe det ik er sprit kørsel og det har jeg ik sagt jeg kører

• #99   27. nov 2006 Ja ja junior diller det er flot..
    Du skal vel tidligt op og drikke guldøl og køre rundt og være sej...
    Men sov godt, og drøm om alle de folk der har mistet nogen de elsker pga. idioter som dig der skulle have tvangsamputeret begge ben så du ikke kunne køre bil mere og køre sprit/råddent og hvad du ellers morer dig over...

• #100   27. nov 2006 Syns ham i starten, med VR6´eren.. Han er da fucked up.. Håber fandeme han blir stoppet og aldrig får kortet igen..

• #101   27. nov 2006 Blive ved???
    jeg er først lige begyndt? og så var det ligepludselig ikke sjovt mere.. og så skal du i seng.. ja ja.. så siger vi det....

• #102   27. nov 2006 man kan godt kører bil uden ben hehe.
    jeg er nu ligeglad hvad du mener jeg ved hvad jeg ved

• #103   27. nov 2006 ice jamen er sku skide enig

• #104   27. nov 2006 ja du er vel på bistand.
    jeg tjener sku mine penge som andre folk gør

• #105   27. nov 2006 på bistand?
    Ja det er da det der betaler for min bil???
    Er det humor hvor du kommer fra eller hva?
    Du er da en regular komiker...

Og hvad har det med noget at gøre at du tjener dine egne penge???
    Du tjener tydeligvis ikke nok så hvis du skider så meget på dit/andres liv...

• #106   27. nov 2006 Therkild c`,)

jeg ved det er for sjov. men vi skal da stadig køre en bejer på torsdag

• #107   27. nov 2006 kasper
    ja det ka du tro vi skal

• #108   27. nov 2006 jo jeg tjener nok....
    nå men godnat så i må i jo tro hvad i vil

• #109   28. nov 2006 Godmorgen igen...

Therkild hvis det bare er for sjov undskylder jeg mine angrab.

Hvis det ikke var sjov mener jeg alt jeg har sagt.

• #110   28. nov 2006 Jeg fatter ikke hvorfor vi skal samle underskrifter. Det hjælper nada, lad os lave en indsamling alle mand giver 100 kr. Og så kunne vi SELV betale den bane.

• #111   28. nov 2006 *Jesper Turbo *

jamen tak for lort elsker sku os dig smiley

ej men de er da blæst i hoved.
    og politiet har ret .. det er ikke bøden der betyder noget det er kortet.

• #112   28. nov 2006 De har da selvf. fundet de dummeste for at få flest seere... det er jo klart...
    Men ham Steffan... Magen til idiot...
    Må rede 2 af hans kammerater ud af en bil, men må lade den sidste ligge da han er død!
    (har selv prøvet at redde folk ud af en bil hvor de var bevidstløse...! det er FANDME ikke rart! at han så ikke begynder at tænke sig om, beviser bare at han ikke høre til på de danske veje... måske burde man overveje om han hørte hjemme på fri fod...!!!!!!
    [lige lidt raseri der skal ud!]

• #113   28. nov 2006 Og så sælger han, hans bil fordi han ikke har nogen at køre om kap med, fordi de har kørt sig selv ihjel!
    ARG!

• #114   28. nov 2006 Therkild - du må være DK's mest humorforladte mand, og alene på det grundlag burde du have knippelsuppe.

Men programmet handlede jo ikke om STREETRACE - det var kun en del af programmet, der handlede om DØDSKØRSEL. Og jeg kan acceptere, og endda lade mig underholde af race i esbjerg nu og da. det er fedt at se på, når man har det indtryk at det foregår under en nogenlunde sikkerhed:

Dvs at man selv bestemmer hvor man som tilskuer vil stå, så er det jo op til en selv om man vil stå hvor man risikerer liv og lemmer. -men det vil også sige at folk der agter at køre råddent, kun gør dette når de er på striben, og holder sin fede lille fod af speederen når de kører alle andre steder end der.

Det allerstørste problem i det her er, at størstedelen af dem der kommer til de her møder er nogle liderlige, kåde unge "mænd" (nok nærmere drenge) som kun tænker på... INGENTING. for i skal ikke bilde mig ind at dem der kører råddent på "normal" vej tænker noget som helst.

Problemet er loven, for kører man en mand ihjæl får man ikke megen straf, det kunne jo være et uheld: Men kører man 150 i timen, i den forkerte vejbane, i et befolket område, så svarer det uanset om man rammer nogen eller ej, til mordforsøg og burde straffes som et. Ham der smadrede den knallert skulle ikke kunne nøjes med den vage straf han får for det, han skulle have 12 år mindst, den hjernedøde idiot.

Fjernstyrede biler drenge, -så kan i køre lige så råddent i vil, og det koster højst en ankelskade på tilskuere, ikke liv.

• #115   28. nov 2006 ja i må ha haft en sjov snak i aftes

ps kør traktortræk der får i ikke nogle fart bøder ha ha

• #117   28. nov 2006 Selvf er der nogle som er helt skudt i hovedet og bare køre mega sindsygt. især ham fra sønderjylland. Vi fik da fat i i slutningen af programmet at han havde smadret hans golf.. vore held..

• #118   28. nov 2006 Lille rettelse - Det var ikke ham der havde den Golf Vr6 først der kørte galt i den, men hans ven Thomas..

Men jow, hvis man stiller op til interview og lukker så meget lort ud, til trods for de tragiske oplevelser han allerede Har haft, så ønsker man næsten kun at han kører sig selv ind i et træ og aldrig kan udsætte andre for fare igen! smiley Desværre!!

• #119   28. nov 2006 nå ja det kan jeg godt huske nu du siger det..

Men selvf er der nogle som køre vildt.. men synes også det giver et helt forkert billede af dem som så virkelig prøver at gøre det sikkert, og vil have en bane til det osv osv...

• #120   28. nov 2006 Therkild c`,)

Tak for en god griner, du er simpelthen for sjov at hører på.
    /ironi.

• #121   28. nov 2006 den udsendelse var både ja og nej i mine øjne dødskørel blev der fortalt om ja og også vist men street race er altså noget andet.. tager afstand fra de sindsyge videoklip hvor folk kørte med hovedet under armen (hvilket der var mange af) men at dømme alle unge folk til at være dødsbilister er plat vi er altså også mere eller mindre alm folk der bare nyder at vise bilen frem og køre lidt ræs.. nok også derfor lada'en blev filmet

• #122   28. nov 2006 Ja de sætter ja direkte lighedstegn imellem unge mennesker i lidt smarte biler og dødsbillister..

Så er man ligesom stemplet på forhånd... det er simpelthen til grin, vi betaler kraftedme for hele gillet her i dk efterhånden med de bilafgifter skatter osv. og så stadig skal vi svines til på det groveste...
    Til grin siger jeg bare

• #123   28. nov 2006 Ja jeg er sku også træt af at folk går ud fra at man kører for stærkt fordi man har en hurtig bil.

Folk spørger også tit om jeg ikke har prøvet hvor stærkt min (tidligere GSI) og Omega kan køre??
    Det kan jeg ikke svare på for jeg har aldrig prøvet at køre dem ud. De kører begge et stykke over 200 og det synes jeg ikke er så fedt at køre herhjemme med de veje og de billister der findes i DK.

Nu har jeg lige solgt GSI'en men da jeg havde den troede folk jeg kørte råddent og når den så larmer når man giver gas er folk overbeviste om at man altid kører som en sindsyg.

STOP alle de fandens fordomme der findes i DK og kom ud og oplev virkeligheden.

Kommentér på:
tv 2

Annonce