{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Honda Civic sedan 2017 {{forumTopicSubject}}

Hey,

Vi har forelsket os lidt i en Honda Civic sedan, helt præcis den her model, dog i sort:
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/honda/civic/15-vtec-turbo-elegance-4d/4070865

Den kører skide godt, og der er god plads til ungerne bagi også.
Det eneste vi tænker lidt på, er hvorfor man ikke ser nogen af dem på gaden. Tror jeg har set max 2, af hvad jeg lige kan huske, og det var begge hatchback udgaven.

Er det fordi der er nogle kendte problemer med bilen, som vi ikke er bekendt med, eller er folk bare så kedelige at de kun vælger de mest gængse mærker..?

Er der nogen herinde som ejer biler, og som kan fortælle lidt om oplevelsen med den, gode/dårlige sider af bilen?

Vi har også været ude og prøve den helt ny Ford Focus ST line, og den må jeg sige kører sgu også rigtig godt! Dog lidt mindre plads, og så er den jo helt ny, så der skal lidt flere penge op til udstyr modsat Civic'en.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Civic sedan 2017
  • #1   16. okt 2018 Fordi vi her den vestlige del af Europa mest køber Hatchback's istedet for Sedan'er af Golf-klasse biler... Det er jo fuldstendig samme bil som den anden. Grunden til Honda tog dem til DK, skyldes at den skulle tag pladsen for Accorde'en som ikke længere sælges i Europa.

    Det er et sjældent at vi ser den slags biler her i landet. Fx. fås Corolla Sedan, Megane Sedan eller den nye Jetta fås ikke i landet.

    Tilbage i 2013 (tror jeg) så tog Chevrolet Aveo Sedan til landet - dem ser man heller ikke så tit. Dog samme bil som hatchback'en, bare med mere benplads og andre baglygter.


  • #2   16. okt 2018 Det tror jeg faktisk du har helt ret i. Men hvor er det dog ærgeligt, når nu sedan udgaven er så meget pænere end hatchback, som ligner noget kun "Brian" ville køre rundt i smiley

    Man er jo nervøs for at købe sådan en bil, hvis ikke den kan sælges igen om nogle år.


  • #3   16. okt 2018 Lækker bil men har et helt enormt værdi tab.
    Er smart men bliver aldrig populær selvom den kører skønt.


  • #4   16. okt 2018 Vi overvejede selv præcis sådan en, men de fås med begrænset udstyr, bla kun med halogen lygter herhjemme, derfor vælger vi den anden model hvis vi skifter vores stc ud smiley
    De kører skide godt og der er et eller andet over dem der gør køreoplevelsen bedre end forventet hver gang smiley

    Hvorfor der ikke kører så mange er nok fordi folk hellere vil have en bil der ikke skiller sig for meget ud...
    Desuden er det ikke alle der er vilde med CVT gear selvom jeg nu synes det fungere fint smiley Derudover har Honda lang leveringstid på mange biler, 5 mdr på vores Jazz hvis ikke vi købte en de havde hjemme... Iflg sælgeren sælges de hurtigere end de bliver produceret, dig ikke grundet det danske salg som er beskedent smiley


  • #6   17. okt 2018 Den er opgivet til 17 km/l med den store motor, så synes egentlig ikke det er dårligt, set ifht. andre biler.

    Men jeg tror også mere på, at det er det faktum at bilen er lidt mere speciel end andre mærker.
    Og det hænger så nok også sammen med, at værditab på en Honda rasler ned, desværre!


  • #7   17. okt 2018 Jeg købte en brugt Honda det er den bedste og mest regulære bil jeg har haft

    efter Loyd VW Amazon Volvo Audi Peugeot
    Og jeg synes altid kun at Sedan biler er det rigtige


Kommentér på:
Honda Civic sedan 2017

Annonce