{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.695 visninger | Oprettet:

Steen R
Steen R
Tilmeldt:
3. aug 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 44

Test faceliftet Merc C vs Volvo V60 (Bilmagasinet) ? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har ikke abonnement på Bilmagasinet. De har en test af Faceliftet Mercedes C versus den nye V60 (og vist Audi A4).
Er der nogen der har læst den test eller ved hvordan man kan få fat i den?
Jeg skal til at vælge nu bil og kunne godt tænke mig at læse det smiley

Eller hvis nogen har indsigt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test faceliftet Merc C vs Volvo V60 (Bilmagasinet) ?
  • #1   19. okt 2018 du kan prøve at skrive ind til Bil magasinet, om de stadig har nogle på lager. har jeg gjort engang før smiley

  • #3   19. okt 2018 Du tager ud og prøver alle 3 biler og bedømmer selv hvad du syntes er best.. Der fra kan du så google dig til kendte fejl og positive og negative ting ved hver bil. Eks er kopholdere gode og passer oplyst km/l reelt. lav dit eget valg.
    Jeg giver ikke meget for diverse magasiners test af biler. Det altid en VAG der vinde og pålidelighed. Driftsomkostninger og andet bliver aldrig taget med K deres beregning det er ren og skær hvad journalisten syntes er bedst.


  • Steen R
    Steen R Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 44
    #4   19. okt 2018 Enig Sø_Propel men nå man er i beslutningsvakuum, ku det være meget sjovt at læse smiley
    Jeg skriver tll dem
    PS Har prøvet dem. Det er svært. Tror det kommer til rent økonomi valg .....og hvad mine sønner presser mig til (De er til Mercedes.........men de betaler jo heller ikke)


  • #5   19. okt 2018 Nu er jeg ikke hjemme, men mener at Audi tag sidstepladsen og Volvo vinder?

  • #6   19. okt 2018 Har bladet liggende, kan godt sende billeder af artiklen hvis det er?

  • #7   20. okt 2018 Bil Magasinet kom frem til følgende:
    Mercedes #1
    Audi #2
    Volvo #3
    (De får dog alle 4 ud af 5 stjerner)

    Derudover er der en læser, der i det nyeste blad skriver, at han fik tilbudt den noget billigere hos Mercedes, da de kører kampagne på C-klassen i øjeblikket smiley


  • #8   20. okt 2018 Ellers se Carwow på youtube, synes selv han er ret god smiley

  • #9   20. okt 2018 Ville dog ikke gide at vælge en af de 3 vænp. Skoda Octavia fås til samme pris og Kia Optima og Renault Talisman fås for 100.000kr mindre.

  • Steen R
    Steen R Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 44
    #10   27. okt 2018 Tak for svarene smiley
    Ja tak, meget gerne billeder af artiklen. vil være værdsat !
    Ja det er rigtigt at Mercedes har kampagne. Den er faceliftet og nu med avantgarde udstyr som standard og noget businesspakke. Man skal i Inscription modellen i Volvo for at matche og så bliver den noget dyrere.
    Audi er bare ikke lige mig, synes den er så kedelig
    Carwow: Ja han er fed. Han har dog ikke anmeldt den faceliftede C endsige vs V60'eren


  • Steen R
    Steen R Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 44
    #11   27. okt 2018 Sø_propel. Smag er heldigvis individuel. Jeg ville ikke lige vælge dem nu nævner. Hvis jeg skulle være praktisk/rationel ville de nok mere være i retning af Passat'en eller Insignia :-)..... eller den nye Peugeot 508 som holder hos forhandleren i Birkerød (hvis I vil se smiley ). Den er sku ret fed


Kommentér på:
Test faceliftet Merc C vs Volvo V60 (Bilmagasinet) ?

Annonce