{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.292 visninger | Oprettet:

Fl24937
Fl24937
Tilmeldt:
29. aug 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33

Lys i sidespejle. {{forumTopicSubject}}

Min tidligere bil havde i sidespejlene indbygget lys, som lyste området ved døren op, når man låste bilen op og i.
Det var vældigt praktisk for mig når jeg med mine tæer skal finde nøgler osv i mine lommer på buksebenene. Uden lys må jeg føle mig frem med tæerne, så det er noget lettere hvis jeg kan se hvad jeg laver.
Desuden er det tit nødvendigt for mig at lægge nøglen osv på jorden mens jeg fx trykker på knapperne, og så er det rart at kunne se hvad der er på jorden, så jeg ikke lægger tingene det mest beskidte sted.
Så er der også meget større chance for at undgå beskidte tæer, hvilket jeg hader, da jeg jo bruger dem hele tiden som fingre smiley

Derfor kunne jeg godt tænke mig at montere noget LED lys under sidespejlene på min nuværende bil.
Der er et fladt stykke i spejlkappen under spejlene, hvor det er muligt at montere/bore LED´erne i og der er også plads inde i spejlene.
Strømmen kan jeg tage fra det indvendige kabinelys i dørene, så det er intet problem.

Spørgsmålet er nu hvor kraftige skal de LED´er være for at give et godt hvidt lys på jorden, og hvor mange skal der være?

Hvis i har nogle erfaringer med det eller bare gode råd og ideer, hører jeg gerne fra jer.

God Søndag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lys i sidespejle.
Kommentér på:
Lys i sidespejle.

Annonce