{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veteran bil om vinteren
  • #1   22. okt 2018 Det afhænger nok meget af hvordan standen på bilen er nu?
    Med mindre bilen er total istandsat fra top til tå, så er der rust og det vil der blive ved med at være også selv om den får en undervognsbehandling, og det vil blive ved med at arbejde og kun blive værre som tiden går.
    Var det mig ville jeg nok købe en billig vinter bil og gemme veteranen til sommerhalvåret.


  • #3   22. okt 2018 Og det er ikke sikkert forsikringen dækker ska ifhv også undersøges ..

  • #4   22. okt 2018 Jeg har en golf 2 fra 1989 og den har fået suvo hver 2 år og jeg polere den ca 3 til 4 gange om året med vox så lakken er lukket for ilt og vand og den ser pænt ud efter ca 30 år. Du skal holde lakken hele tiden samt sørge for at få givet tynd olie over alt i bunden og huld rum.

  • #5   22. okt 2018 Mht. rust har jeg en bekendt der har to veteranbiler i superstand og han er helt pjattet med at sprøjte undervogn osv. med alm. motorolie 2 gange om året. Det har han gode erfaring med.
    Mvh. Gert


  • #6   22. okt 2018 4#
    Hvis du polerer din bil 3-4 gange om året, så kan der da ikke være meget lak tilbage? smiley


  • #7   22. okt 2018 Min ser da fint ud det er kun vox der bliver smurt på.


  • #8   22. okt 2018 Køb en skrammelkasse til vinteren istedet for smiley Det gør ondt helt ind i sjælen at se veteranbiler blive saltet til.

Kommentér på:
Veteran bil om vinteren

Annonce