{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Peugeot 406 2.0 HDI {{forumTopicSubject}}

hej har et problem med min 406 2.0 HDI fra 99 den har fået problemer med at starter efter jeg har skiftet 3 gløderør og forvarmer relæg det 4 gløderør sider fast og er knækket i toppen så det kan ikke komme ud uden jeg tag toppen af men bilen starter med det samme på diesel start og kører stadig skide godt kan start problemet være det sidste gløderør der laver fejl den skriver fejl på gløderør og varme cirklen når der er tester på


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 406 2.0 HDI
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #1   23. okt 2018 Gløderørene har ikke noget med den svære start.
    jeg vil nok kontrollere om starteren tørner hurtig nok rundt, hvis den ikke gør det så skal man langt hen for at starte.
    En parametermåling med tester vil ikke være en dårlig ting, samt udlæsning af fejlkoder.
    Du kan også gøre det at du tager plussen af batteriet, og holder den på minuspolen, det kan slette fejl der ikke er der


  • #2   23. okt 2018 Jeg ville måle returløbet fra dyserne, hvis dyserne er slidte har den svært ved at opbygge nok højtryk i startøjeblikket.
    De fleste PSA biler i diesel kan kører uden forvarmning, så længe motoren har nok kompression. Og der er næsten altid 1 eller flere fejl på forvarmning når man søger med tester.


Kommentér på:
Peugeot 406 2.0 HDI

Annonce