3.480 visninger
|
Oprettet:
Sprøjte til undervognsbehandling {{forumTopicSubject}}
Hej
Er der nogen der har erfaring med denne sprøjte til undervognsbehandling med Dinitrol Ml og Dinitrol Car undervognsbehandling?
https://abshop.dk/product/prolan-dinitrol-sproejte-12-l-med-20-mtr-hulrumsslange/
Anbefaling af anden sprøjte(gerne lidt billigere) er også velkommen
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 1.092
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 619
du skulle prøve at bruge Prolan i stedet for de andre typer "rustbeskyttelse" midler, det virker bare noget bedre, vi har brugt det gennem rigtig mange i landbruget, alle mine biler er sprøjtet med det.. det har kun en lille bagdel og det er lugten de første dage... VÅDT FÅR..
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 17 Emner: 55 Svar: 676
Jeg har også kun hørt godt om prolan til alle mulige formål, men jeg holder alligevel fast i Dinitrol, da det er beregnet til det + kollagaen, jeg låner liften af, har erfaring med at bruge det.
Sprøjterne i dit link ser fine ud, kender du prisniveauet på dem? Jeg synes det er "overkill" at bruge flere tusinde på noget, der måske kommer til at behandle 2-3 biler i alt.
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 619
ved ikke hvad de koster, men prøv at send dem en mail eller ring, så ved du hurtig mere..
men den du selv linker til gør jo det samme.. jeg valgte bare den type sprøjte da jeg havde landbrug og brugte dem rigtig meget..
man kan evt. prøve at tage et stykke rå karosseriblik og sprøjte med prolan og så med et af de andre midler, dyppe dem i saltvand og jeg ka love dig for du bliver skuffet over de andre...
Sprøjte til undervognsbehandling