{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sprøjte til undervognsbehandling
  • #1   27. okt 2018 Kan det betale sig at gøre selv? Du skal jo også have fat i sprøjteskemaer osv smiley

• #3   27. okt 2018 Der er ihvertfald nok slange

• #4   27. okt 2018 http://luftkompressor.dk/tectylsprøjter.htm jeg har en der ligner denne her, den med 1 liter beholder, samt en anden med en tynd slange på kan desværre ikke lige finde den.. mine er så nok 25 år gamle..
    du skulle prøve at bruge Prolan i stedet for de andre typer "rustbeskyttelse" midler, det virker bare noget bedre, vi har brugt det gennem rigtig mange i landbruget, alle mine biler er sprøjtet med det.. det har kun en lille bagdel og det er lugten de første dage... VÅDT FÅR.. smiley

• #5   27. okt 2018 #4
    Jeg har også kun hørt godt om prolan til alle mulige formål, men jeg holder alligevel fast i Dinitrol, da det er beregnet til det + kollagaen, jeg låner liften af, har erfaring med at bruge det.
    Sprøjterne i dit link ser fine ud, kender du prisniveauet på dem? Jeg synes det er "overkill" at bruge flere tusinde på noget, der måske kommer til at behandle 2-3 biler i alt.

• #6   27. okt 2018 Prolan er beregnet til det samme, det holder bare til mere... mine landcruisere fik fra ny og er brugt i naturen, de er som nye under bunden stadig, selv bremserør som tit går til ved normal "rustbeskyttelse" er som nye... fordelen ved Prolan er at det er "gennemsigtigt" , smat hænger på kanter selv efter 2 år, hvor normal "rustbeskyttelse slipper..

ved ikke hvad de koster, men prøv at send dem en mail eller ring, så ved du hurtig mere..
    men den du selv linker til gør jo det samme.. jeg valgte bare den type sprøjte da jeg havde landbrug og brugte dem rigtig meget..

man kan evt. prøve at tage et stykke rå karosseriblik og sprøjte med prolan og så med et af de andre midler, dyppe dem i saltvand og jeg ka love dig for du bliver skuffet over de andre...

Kommentér på:
Sprøjte til undervognsbehandling

Annonce